شناسهٔ خبر: 28318120 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

مدیر آموزش و پرورش آبادان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه:

آموزش و پرورش آبادان در سال تحصیلی جدید پذیرای 54 هزار دانش آموز است

مدیر آموزش و پرورش آبادان اظهار کرد: 54 هزار دانش آموز همزمان با آغاز سال تحصیلی وارد مدارس آبادان می شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان به نقل از آموزش و پرورش شهرستان آبادان، در آستانه فرا رسیدن سال تحصیلی جدید حبیب اله رمضانی به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان آبادان، ضمن تسلیت ایام محرم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، یاد و خاطره 400 شهید دانش آموز آبادان ، شهدای دوم مهر  آموزش و پرورش و شهدای دفاع مقدس را گرامی داشت.

 

وی اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام با تأسی به سرور و سالار شهیدان به مجاهدت پرداختند و از ارزش های اسلامی دفاع کردند تا ما امروز در امنیت و آرامش باشیم.

 

مدیر آموزش و پرورش آبادان گفت : همزمانی بازگشایی مدارس با ماه محرم و هفته دفاع مقدس نشان دهنده خیر و برکت است و باید ضمن گرامیداشت این ایام ، به دنبال آغازی به یادماندنی برای 54 هزار دانش آموز آبادانی به همراه  احترام به ماه عظیم الشأن محرم که یادآور عدالت خواهی و عدالت جویی است، باشیم.

 

 وی ضمن تقدیر و تشکر از همراهی سازمان منطقه آزاد اروند، ادارات ، سازمانها و دستگاههای دولتی در خصوص اقدامات پروژه مهر 97 ، عناوین فعالیت های اجرایی پروژه مهر آموزش و پرورش  آبادان را بیان کرد و خواهان تداوم مساعدت و همراهی آنان شد.

 

رمضانی با بیان نقش و جایگاه معلم در تعلیم و تربیت از منظر آموزه های دینی خاطر نشان کرد: جامعه‌ی دینی نیاز به تربیت دینی دارد تا افراد در سایه آن استعدادهایشان را شکوفا سازند و شیوه‌ی تربیتی مدرسه بر شخصیت دانش آموزان بسیار مؤثر است و تربیت در همه‌ی ابعاد اعتقادی، عبادی و اخلاقی با توجه به ابعاد وجودی انسان کار ساده ای نیست لذا لازم است همه‌ی عوامل مؤثر بر تربیت در مدرسه و خارج از آن به طور هماهنگ در این راستا تلاش نمایند.

 

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش آبادان در راستای برنامه های فرهنگی و آموزشی عزم خود را برای تعالی و پیشرفت و توسعه جزم کرده است.

نظر شما