شناسهٔ خبر: 28317850 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

قزوین| دشمنان درصدد تضعیف اراده و مقاومت ملت ایران هستند

R41364/P1357/S6,63/CT11

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: دشمنان با تبلیغات گسترده در رسانه‌ها مختلف تلاش می‌شود اراده ایستادگی و مقاومت در بین مردم و ملت ایران ازبین برود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سردار محمد شاهرخی در همایش رزمندگان شهرستان البرز که به مناسبت هفته دفاع مقدس در مسجد جامع شهر الوند برگزار شد اظهار داشت: رهبر انقلاب می‌فرمایند که دشمن برای خاموشی انقلاب اسلامی هشت سال جنگ را به راه انداخت ولی این جنگ تحمیلی باعث شعله‌ور شدن نیروی انقلاب و روحیه انقلاب شد.

وی افزود: هدف کسانی که این جنگ را تحمیل کردن حذف اسلام بود و ما برای حفظ هویت دینی و ملی از ایران اسلامی دفاع کردیم و این دفاع استمرار عاشورا است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین از برگزاری کنگره 3000 شهید استان قزوین خبر داد و گفت: شما هیچ استانی در جمهوری اسلامی ایران پیدا نمی‌کنید که چند هزار شهید در هشت سال دفاع مقدس  تقدیم  نکرده باشد.

شاهرخی تصریح کرد: اگر دفاع مقدس ما مقدس نبود یاد و خاطره دلاورمردی‌های این رزمندگان به فراموشی سپرده می‌شد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان با تبلیغات گسترده در رسانه‌ها مختلف تلاش می‌شود اراده ایستادگی و مقاومت در بین مردم و ملت ایران از بین برود.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: در جنگ اقتصادی که در حال حاضر به وجود آمده وزارت دفاع آمریکا مجری جنگ نیست بلکه مجری جنگ خزانه‌داری و بانک مرکزی آمریکا  است.

شاهرخی ادامه داد: طراحی دشمن این است که بین مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران گسست و تفرقه ایجاد کنند یکی از ویژگی‌های پیروزی ما در هشت سال دفاع مقدس ایمان به حضرت امام(ره) بود و تدابیر ایشان را راه‌گشا می‌دانستیم.

انتهای پیام/ح

نظر شما