شناسهٔ خبر: 28316007 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تلاش ادارات و سازمان ها براي مبادله موافقت نامه طرح ها و جذب اعتبارات

خبرگزاری صداوسیما

استاندار سیستان و بلوچستان در جلسه شوراي برنامه ريزي و توسعه استان خواستار تلاش ادارات و سازمان ها براي مبادله موافقت نامه طرح ها و جذب اعتبارات شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز سیستان و بلوچستان ، محبي با اشاره به اينکه از ميان 501 طرح ، فقط 146 موافقتنامه مبادله شده است ، افزود: لازم است تا با تعامل بيشتر نسبت به زمان مناسب عقد قرارداد ومبادله براي جذب تسهيلات بانکي اقدام کنيد.

در اين جلسه درباره الحاق بخش هايي از نواحي و روستاهاي اطراف و حاشيه به محدوده يا بافت شهرهاي ايرانشهر ، چابهار و بمپور تصميم گيري شد.

همچنين مقرر شد تمامي طرح هاي الحاق براساس پيوست اجتماعي دقيق باشد تا از تبعات منفي آنها جلوگيري شود.

همچنین در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سیستان و بلوچستان میرشکار مدیر کل صنعت معدن و تجارت استان با بیان اینکه تسهیلات بانکی به مبلغ 10میلیارد ریال برای پرداخت یارانه به واحد‌های صنعتی نزد بانک صنعت و معدن موجود است ، افزود: این تسهیلات برای حمایت و تکمیل واحدهای با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی که در زمینه های مختلف تولیدی هستند پرداخت می شود.

وی ادامه داد: تاکنون ۱۲۰ واحد اشتغال روستایی نیز ۲۳۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره دریافت کرده اند .

میرشکار ادامه داد: حمایت از فعالیت هایی که اشتغالزا و در مسیر رونق تولید هستند ادامه دارد.  

محبی استاندار سیستان وبلوچستان نیز  دراین جلسه از مسئولان خواست: برای تامین و پرداخت به موقع تسهیلات حمایتی نیازهای استان برای رفع موانع تولید با بانکها تعامل داشته باشند و در جهت کمک به تامین مواد اولیه مورد نیاز واحدهای صنعتی و کشاورزی و دامپروری تلاش کنند.

تلاش ادارات و سازمان ها براي مبادله موافقت نامه طرح ها و جذب اعتبارات تلاش ادارات و سازمان ها براي مبادله موافقت نامه طرح ها و جذب اعتبارات تلاش ادارات و سازمان ها براي مبادله موافقت نامه طرح ها و جذب اعتبارات

نظر شما