شناسهٔ خبر: 28315469 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

در نیمه نخست سال جاری انجام شد؛

کشف بیش از 14 هزار قرص روانگردان در گچساران

فرمانده انتظامی گچساران با بیان اینکه در نیمه نخست امسال بیش از 14 هزار و 300 قرص روانگردان کشف و ضبط شده است، گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه امسال 33 درصد افزایش داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ سید محمد موسوی در نشست  شورای مبارزه با مواد مخدر که با حضور فرماندار و دیگر مسؤولان شهرستانی در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد، اظهار کرد: در نیمه نخست سالجاری  بیش از 289 کیلوگرم انواع مواد مخدر در گچساران کشف وضبط شد.

 فرمانده نیروی انتظامی گچساران  افزود: در نیمه نخست سال جاری کشفیات مواد مخدر  نسبت به مدت مشابه سال گذشته  58 درصد افزایش داشته است.

 وی با بیان اینکه از این میزان مواد مخدر مکشوفه شده  در سالجاری 26 کیلوگرم انواع مواد مخدر صنعتی از جمله شیشه  بوده است، گفت: در این مدت بیش از 14 هزار و 300 قرص روانگردان کشف و ضبط شده است.

 موسوی عنوان کرد: کشف قرص‌های روانگردان  در نیمه نخست سالجاری  نسبت به مدت مشابه سال گذشته 33 درصد افزایش  یافته است.

فرمانده انتظامی گچساران با اشاره به دستگیری  قاچاقچیان انواع مواد مخدر خاطرنشان کرد: در 6 ماهه نخست سالجاری تعداد 70 نفر خرده فروش انواع  موادمخدر  و بیش از 100 نفر معتاد و نگهدارنده مواد مخدر دستگیر و به مراجع قانونی ارجاع داده  شدند

 وی  با بیان اینکه در این مدت 5 باند تهیه و  توزیع کننده مواد مخدر  منهدم، تعداد 15 قاچاقچی دستگیر شده است، ابراز کرد: بیش از 5 نفر توزیع کننده انواع مواد مخدر دستگیر و 69 دستگاه خودروی حمل مواد مخدر و وسیله نقلیه  موتوری در این مدت توقیف و برای اعمال قانون به پارکینگ ارجاع داده شد.

 

نظر شما