شناسهٔ خبر: 28315154 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شناسایی هویت تیم 5 نفره حادثه تروریستی اهواز

خبرگزاری صداوسیما

هویت تیم ۵ نفره تروریستی اخیر وابسته به گروه‌های تجزیه طلب تکفیری با حمایت کشور‌های مرتجع منطقه شناسایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ در اطلاعیه وزارت اطلاعات آمده است 22 نفر از عوامل پشتیبانی کننده و دخیل در حادثه هم دستگیر شدند و در همین راستا حامیان و هادیان خارجی اقدام تروریستی مذکور شناسایی که اطلاعات تکمیلی آن متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.
در اطلاعیه وزارت اطلاعات با بیان اینکه از خانه تیمی این تروریست ها، مواد منفجره، وسایل نظامی و امکانات ارتباطی کشف و ضبط شد. آمده است ، وزارت اطلاعات همگام با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروی انتظامی و قوه قضاییه ضمن تسلیت و تعزیت به خانواده معظم شهدا و ابراز همدردی با مردم انقلابی ایران خاصه مردم شهید پرور خوزستان که در طول سالهای دفاع مقدس امتحان سخت خود را در دفاع مقدس از کیان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، استقلال و تمامیت ارضی کشور با سرافرازی اداء کردند و در این راه بیش از 16 هزار شهید تقدیم کرده اند، در تبعیت از فرامین فرماندهی معظم کل قوا ، به ملت شریف ایران اطمینان می دهد که گروه های تروریست و عناصر وابسته به آن را در هر نقطه از منطقه و جهان تحت رصد و مورد مجازات قرار خواهد داد.
پنج عضو گروهک تروریستی و تجزیه طلب موسوم به الاحوازیه روز شنبه در جریان رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در اهواز، با پوشش لباس مبدل نظامی به جایگاه مسئولان و فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی حمله کردند.
در جریان این اقدام 24 تن شامل چند غیرنظامی و کودک 4 ساله شهید و 68 تن دیگر مجروح شدند.
تاکنون حدود 30 کشور و شماری از مقامات کشورهای جهان، حادثه تروریستی اهواز را محکوم و با مردم ایران ابراز همدردی کرده اند.

نظر شما