شناسهٔ خبر: 28314268 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس کمیته امداد سجاسرود؛

کمک ۹ میلیون تومانی خیران سجاسرودی در طرح احسان حسینی

رئیس کمیته امداد سجاسرود گفت: خیران در طرح احسان حسینی که با هدف جذب کمک به نیازمندان و مددجویان در ماه محرم و صفر اجرا می‌شود، ۹ میلیون تومان کمک کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان زنجان، حسن شاهوردیلو، رئیس کمیته امداد اداره بخش سجاسرود با اشاره به اینکه ماه محرم و صفر فرصت خوبی برای مشارکت در طرح‌های کمیته امداد است، اظهار کرد: طرح «احسان حسینی» به‌منظور هدایت بخشی از نذورات خیران و هیئت‌های مذهبی به نفع خانوار‌های تحت حمایت کمیته امداد در ماه محرم و صفر  اجرا می‌شود.

 

وی گفت: در طرح احسان حسینی خیران و هیئت‌های مذهبی نذورات خود را در قالب غذای گرم، گوشت قربانی و بسته‌های مواد غذایی برای توزیع بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به این نهاد اهدامی‌کنند.

 

شاهوردیلو ادامه داد: دو خیر و حامی نیکوکاراین بخش با تهیه بسته‌های سبد کالایی(شامل برنج روغن قندوشکر وگوشت) برای ۲۳۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد بخش سجاسرود بالغ بر ۹ میلیون تومان در قالب طرح «احسان حسینی» کمک کردند.

 

رئیس کمیته امداد بخش سجاسرود افزود: تاکنون خیران سجاسرودی در مجموع بیش از ۵۴ میلیون تومان در قالب طرح «احسان حسینی» به ۶۵۰ خانواده نیازمند و مددجویان تحت حمایت این بخش کمک کرده‌اند.

 

وی همچنین گفت: اداره کمیته امداد بخش سجاسرود آماده دریافت نذورات و کمک‌های مردم نیک‌اندیش این بخش جهت توزیع بین نیازمندان است.

نظر شما