شناسهٔ خبر: 28313613 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

پیشرفت فیزیکی ۸۲ درصدی پروژه های عمرانی تکمیلی پایانه مرزی بازرگان

پروژه های عمرانی تکمیلی پایانه مرزی بازرگان از پیشرفت فیزیکی ۸۲ درصدی برخوردار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، معاون فنی و نظارت این اداره کل با اعلام خبر فوق گفت: پروژه های عمرانی تکمیل پایانه مرزی بازرگان با اعتبار ۱۵۷ میلیارد ریال و پیشرفت ریالی حدود ۷۴ درصد در حال اجرا بوده که هم اکنون از پیشرفت فیزیکی حدود ۸۲ درصد برخوردار است.

آیدین رحمانی افزود: اجرای بتن کف پارکینگ ها ورودی مسافری ، اجرای دیوار سنگی ، عملیات ابنیه و بتن مسلح ، اجرای سردرب های اصلی پایانه ، اتاق پمپاژ پساب فضای سبز ، ساخت و نصب درب های صفر مرزی ، اجرای گاردریل ، اجرای پیاده روی محوطه ، جابجایی و پخش نخاله های ساختمانی ، ترمیم پل و اجرای کانالهای بتنی از اهم فعالیتهای عمرانی تکمیل پایانه مرزی بازرگان را شامل می شود.

وی گفت پایانه مرزی بازرگان یکی از مهمترین و قدیمی ترین پایانه های مرزی زمینی کشور است و اکثر مسافرتهای زمینی به کشور ترکیه و کشورهای اروپایی از این پایانه انجام می گیرد.

رحمانی به اتمام و پیشرفت فیزیکی صد در صدی پروژه هایی از جمله ترمیم پل جاده ، بتن ریزی کف اتوبوس ها و سواری ها ، اجرای درب صفر مرزی ، فوندانسیون دیوار پیش ساخته اشاره کرد و افزود : امید است با توجه به اهمیت بالای این پایانه در حمل و نقل و ترانزیت کالا و مسافر در کشور به زودی شاهد اتمام کامل پروژه های عمرانی تکمیلی آن باشیم.

نظر شما