شناسهٔ خبر: 28312751 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

برانکو: مهم‌ترین بازی‌های 10 سال اخیر پرسپولیس را خواهیم داشت/ هیچ بازیکنی برای داربی خسته و بی‌انگیزه نیست

سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیمش برد بسیار مهمی مقابل سپیدرود به دست آورده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش جی پلاس؛ برانکو ایوانکوویچ بعد از تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از برد مقابل سپیدرود خیلی خوشحال هستم. برد بسیار مهمی بود. همیشه این قبیل بازی‌ها بعد از حضور در لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند بحران ساز شود. همه تیم‌های اروپایی هم بعد از بازی‌های حساس مشکل دارند. به بازیکنانم افتخار می کنم. آن ها خیلی تلاش کردند و زحمت کشیدند و جواب زحمت خود را در دقیقه آخر گرفتند. از همه مهم‌تر این بود که بعد از بازی سنگین با الدحیل تسلط و برتری خود را در بازی سنگین نشان دادند. بازیکنانم به خودشان اعتقاد داشتند. جا داشت به آن ها تبریک بگویم.

او درباره گلزنی آدام همتی در بازی با سپیدرود رشت که انتقادات زیادی به او وجود داشت، گفت: به همین خاطر خیلی خوشحال هستم. او به بهترین وجه بعه صحبت مخالفینش عمل کرد. باید بدانیم که پرسپولیس قهرمان کشور است. ساده نیست که در ترکیب پرسپولیس بازی کرد. تلاش آدام همتی نتیجه داد. به او تبریک می‌گویم.

 

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت استقلال و ناکامی این تیم در کسب پیروزی گفت: برنده داربی از پیش مشخص نیست. مهم نیست کدام تیم در کجای جدول است. وقتی من به ایران آمدم پرسپولیس برای بقا و استقلال برای قهرمانی می جنگید اما ما با گل علیپور پیروز شدیم. هیچ تفاوتی بین دو تیم نیست چرا که داربی یک بازی ویژه است که بازیکنان نتیجه را مشخص می‌کنند.

برانکو با بیان اینکه تیمش دو بازی مهم در روزهای آینده دارد، گفت: شاید این دو بازی در ده سال اخیر مهم‌ترین بازی‌های تیمش باشد. الان مهم‌ترین بازی داربی است.

او در واکنش به این سوال که تمرین تیمش با توپ‌های آسیایی به خاطر اهمیت زیاد بازی با السد است، اظهار کرد: قبل از بازی با الدحیل تمرین با توپ‌های آسیایی را شروع کردیم و تمرین امروز ما با این توپ ارتباطی به بازی با السد ندرد. از مدت‌ها قبل تمرین کردن با این توپ را شروع کردیم.

وقتی بحث داربی می‌شود همه بازیکنان انگیزه دارند. هیچ بازیکنی گلایه ندارد و خستگی هیچ توجیهی ندارد. حتی ربیع خواه هم تمرین می‌کند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما