شناسهٔ خبر: 28312698 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

گله‌دار زاده به فارس خبر داد

اتمام تعمیرات تئاتر محراب تا ماه آتی/ اجراها متوقف نمی‌شوند

ابراهیم گله‌دار زاده، مدیر تالار محراب از اتمام تعمیرات کلی مجموعه تئاتر محراب تا ماه آتی خبر داد.

صاحب‌خبر -

ابراهیم گله‌دارزاده مدیر مجموعه تئاتر محراب ضمن بیان این خبر، در گفت‌وگو با خبرنگار تئاتر فارس گفت: خوشبختانه ما به فازی که برای تعمیرات در محراب مدنظرمان بود، دست یافتیم و در این مدت سن فرش‌های مقابل سالن که شکسته و آسیب دیده بود، نوسازی شد.

وی در ادامه افزود: قرار بر این بود که سرویس‌های بهداشتی نیز تعمیر شود ولی به دلیل آسیب زیادی که بر آنها وارد شده بود، دست به نوسازی زدیم.

گله دارزاده همچنین افزود: صندلی‌های بالکن نیز خارج شده و کف‌سازی آن مکان انجام شده و تا نیمه ماه نیز صندلی‌های جدید اضافه می‌شود. برای اجرای بعدی ما که نمایش «تروکاژ» است احتمالا پس از آن تعمیرات استیج و تغییر صندلی‌ها نیز صورت می‌گیرد.

وی با تشکر از مجموعه دفتر فنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که همت و جدیت در این امر به خرج دادند، گفت:‌ در حال حاضر هزینه دقیق بازسازی سالن را در دست ندارم اما هزینه قابل توجهی شد.

گله‌دارزاده با پیش بینی اتمام تعمیرات کلی تالار تا یک ماه آتی گفت: سه ماه است که درگیر تعمیرات هستیم و به زودی به اتمام می‌رسد. در تمام این مدت تمرینات و نهاجراها متوقف نشدند البته کمی برای هنرمندان و مخاطبان سخت بود و همینجا از همه عذرخواهی می‌کنم اما تلاش کردیم نهایت دقتمان را به خرج بدهیم و طوری برنامه ریزی کنیم که اخلالی در برنامه‌ها ایجاد نشود.

مدیر مجموعه تئاتر محراب توضیح داد: با این حال فضا و حیاط به ما خیلی کمک کرد تا به راحتی کارها را پیش ببریم تا مردم و هنرمندان راحت باشند و کارهای پرسروصدا را در زمانی برنامه‌ریزی می‌کردیم که سالن خالی باشد.

وی درباره برنامه‌های اجرایی در تالار محراب گفت: از  ساعت 19:30 امروز نمایش «تروکاژ» به کارگردانی محمدرضا قلی پور افتتاح می‌شود و به مدت 26 شب اجرا خواهد داشت. برنامه‌های بعد از آن نیز در همه سالن‌ها مشخص است منتها بهتر است که فعلا اعلام نکنم تا به زمان اجراها نزدیک شویم.

گله‌دارزاده با بیان اینکه تغییر صندلی‌ها 10 روز زمان خواهد گرفت، گفت: به جز این زمان که بین دو اجرا تصمیم داریم این تعویض را انجام دهیم، وقت دیگری سالن ‌ها خالی نخواهد ماند.

انتهای پیام/

نظر شما