شناسهٔ خبر: 28312058 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ابتکار | لینک خبر

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه :

هماهنگی و تعامل بیشتر رمز موفقیت شرکت های صنعت برق است

صاحب‌خبر - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه باحضور در شرکت برق منطقه ای غرب انتصاب مدیرعامل جدید برق منطقه ای غرب کشور را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، مرادی مجد مدیرعامل این شرکت به همراه معاونین و برخی از مدیران شرکت با اسدی مدیرعامل جدید برق منطقه ای غرب دیدار و انتصاب ایشان را تبریک گفت.
مرادی مجد در این دیدار ضمن تبریک انتصاب شایسته اسدی به بیان اهمیت و نقش برق منطقه ای و همکاری آن با شرکت های توزیع برق در توسعه کشور و ایجاد رفاه عمومی پرداخت.وی ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبداله الحسین (ع)، بیان داشت: تامین برق مشترکین در اولویت کارهای صنعت برق کرمانشاه قرار دارد و لذا با برگزاری جلسات متعدد و هماهنگی با شرکت برق منطقه ای غرب این ممکن میسر می شود.وی ادامه داد: عبور از پیک بار تابستان سال گذشته علی رغم محدودیت ها و کمبود منابع مالی، جز با جدیت و تلاش کارکنان این صنعت میسر نبود به همین دلیل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه راهبرد عملی اقدام و عمل و روش های مدیریت مصرف برق را در سال جاری نیز با قوت بیشتر در دستور کار خود دارد.وی به اهمیت و ضرورت مدیریت مصرف برق اشاره و بیان داشت: زمانی که رشد مصرف داریم، منطقی و اقتصادی آن است که بجای عرضه بیشتر، به مدیریت تقاضا توجه کنیم که این امر مستلزم برنامه ریزی در سمت مصرف است. اسدی مدیرعامل برق منطقه ای غرب کشور ضمن خیر مقدم، اظهار داشت: شرکت برق منطقه ای غرب همچون سالهای گذشته درراستای تحقق اهداف وزارت نیرو کوشیده است تا با تمام توان و امکانات خود نسبت به احداث و گسترش تاسیسات و تجهیزات صنعت برق برای دستیابی به برق پایدار و مطمئن در استان های کرمانشاه، کردستان و ایلام گام های اساسی بردارد. گرچه به دلیل کمبود مالی توسعه شبکه به اندازه کافی صورت نگرفته است لذا نیازمند بکارگیری روشهای اقتصاد مقاومتی برای سرعت بخشیدن به توسعه شبکه هستیم. اسدی تاکید کرد : این شرکت با مطالعه وشناسایی دقیق مشکلات و کمبود ها در مناطق گوناگون این سه استان برنامه ریزی لازم برای رفع این کمبودها را در دستور کار خود قرار داده است که در این زمینه نیازمند هماهنگی و تعامل بیشتر بین دو شرکت هستیم.

نظر شما