شناسهٔ خبر: 28311602 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

دیدار مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با نبی الله مصدق در شهرستان کردکوی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به همراه جمعی از مدیران ستادی آن اداره کل با نبی الله مصدق از هنرمندان نام آشنا و متبحر عرصه های تجسمی دیدار کرد و از کارگاه وی در عصر روز یکشنبه اول مهر ماه 97 بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن ابراز خرسندی از حضور چنین هنرمند و کارمندی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از تلاش های کم نظیر و هنرمندانه نبی الله مصدق  قدردانی کرد و گفت: آفرینش آثار هنری خلاقانه این هنرمند، نشان از درک درست ،اندیشه ای والا و برداشتی عمیق از فرهنگ غنی ایران عزیزمان دارد .

وی  ابراز اظهار امیدواری کرد که با حمایت و تشویق این هنرمند از سوی مسؤلان مربوطه شاهد خلق آثاری زیباتر و ماندگارتر خواهیم شد.

یاسر مسعودی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کردکوی نیز در این دیدار، ابراز داشت: با چند عکاس مطرح و یک شرکت بازاریابی در حال رایزیی هستیم  که آثارنبی الله مصدق را بعد از پردازش مجدد و جلا دادن به منظور شرکت در حراج "کریستین در دبی کشور امارات" عکس برداری و ارسال نماییم.

در پایان نبی الله مصدق هنرمند شایسته شهرستان کردکوی نیز ضمن قدر دانی از حضور مدیر کل و همراهان وی به تشریح فلسفه و چگونگی خلق هر یک از آثار خود پرداخت و در مورد سبک و نوع نگاه و شیوه ی کارش توضیحات مبسوطی ارائه کرد  .

شایان ذکر است نبی الله مصدق تاکنون در چندین جشنواره داخلی و بین المللی هنرهای تجسمی( در بخش پیکره سازی و حجم سازی با چوب ) حضور داشته و جوایز ارزنده ای را کسب کرده است.

نظر شما