شناسهٔ خبر: 28311258 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

انتقاد شهنازی از کولاکوویچ و دستیارانش

صاحب‌خبر -
 

مربی سابق تیم ملی والیبال گفت: مربیان روی نیمکت ایران از قلم و کاغذ استفاده می کردند که در والیبال روز دنیا منسوخ شده است.

به گزارش “ورزش سه”، ناصر شهنازی که مدتی هم در تیم ملی با این سرمربی مونته نگرویی همکاری داشت گفت: از نظر من باید برای تحلیل نتایج تیم ملی به عقب برگردیم. برنامه هایی که از ابتدا تدوین شده بود، با چیزی که اتفاق افتاد، مغایرت داشت. ما در لیگ ملت ها نتیجه خوبی نگرفتیم و قرار بود که برنامه اصلی تیم ملی روی مسابقات جهانی باشد. با این حال بعد از صحبت هایی که شد، فدراسیون تیم اصلی خود را به بازی های آسیایی فرستاد و برای اینکه رکورد بزنیم،‌ بیشتر از ترکیب اصلی استفاده کردیم. قبل از مسابقات جهانی تیم ملی در تورنمنت چهارجانبه اسلوونی شرکت کردیم. اگر آنجا مقابل آمریکا بازیکنان اصلی ما بازی می کردند، دیگر مقابل سرویس های پرسرعت آمریکا مشکلی نداشتیم.

شهنازی افزود: ایران در گروه خوبی در دور اول قرار گرفت و ۳ برد هم در ابتدای کار به دست آورد. می توانم بگویم مشکلات ایران از بازی با لهستان آغاز شد. آن مسابقه نشان داد کادرفنی برنامه ریزی خوبی در زمینه های مختلف از جمله دریافت، سرویس و… ندارد.

نظر شما