شناسهٔ خبر: 28310792 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

گفت وگو

برانکو:دربی قبل رافراموش کنید،این یکی را می‌بریم

صاحب‌خبر -

برانکو ایوانکوویچ می گوید شکست در دربی قبل را فراموش کرده و پنجشنبه برای بردن استقلال تیمش را به زمین می فرستد.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی پرسپولیس از داشتن زوج حمله آماده در هفته های اخیر بسیار خشنود یه نظر می رسد ولی سعی می کند برای حریف کری نخواند.

منشا و علیپور زوج خیلی خطرناکی را در خط حمله پرسپولیس تشکیل داده‌اند و این همان چیزی است که شما مدت‌ها انتظارش را داشتید، با این تفاسیر به نظر می‌آید آقای گل امسال لیگ هم پرسپولیسی خواهد بود. خواسته شما همین است؟
بله ، منشا و علیپور تبدیل به زوجی شده‌اند که برای هر حریفی خطرناکند و می‌توانند موقعیت‌های زیادی را در هر مسابقه‌ای خلق کنند. با این حال برای من فرقی نمی‌کند گل را چه کسی بزند، بلکه مهم پیروزی تیم است. البته که دوست دارم آقای گل این فصل هم از پرسپولیس باشد.
دربی و هیجان‌های آن باعث نخواهد شد حساسیت بالای بازی با السد را فراموش کرده و فرصت کافی برای آنالیز حریف قطری را نداشته باشید؟
دیدار با استقلال یک مسابقه خیلی خوب از نظر تاکتیکی قبل از بازی با السد برای ما خواهد بود. در تیم‌مان از لحاظ تاکتیکی چیزی نداریم که بخواهیم از السد پنهان کنیم. آن‌ها هم چیزی برای پنهان کردن ندارند. هر دو تیم با شناخت از یکدیگر به مصاف هم خواهند رفت، اما چیزی که مشخص است هدف ما اول شکست استقلال و سپس گذشتن از سد السد است. این دو بازی، بازی‌های تاپ ما در این فصل هستند.
شما آخرین دربی را باختید، آیا برای انتقام به مصاف استقلال می‌روید؟
درست است که آخرین دربی را باختیم، اما در نیمه دوم آن مسابقه عالی بودیم و نتیجه می‌توانست بهتر و به سود ما رقم بخورد. به‌هرحال آن بازی تمام شده و دیگر به دربی گذشته فکر نمی‌کنیم. در دربی پیش‌رو هم بدون شک به دنبال بهترین عملکرد و البته پیروزی هستیم.
هواداران پرسپولیس از این تیم فقط برد می‌خواهند، صحبتی برای آن‌ها دارید؟
از هواداران‌مان تشکر می‌کنم، چرا که همیشه و به بهترین نحو ما را حمایت کرده‌اند. امیدوارم با کسب دو برد مقابل استقلال و السد پاسخ خوبی به محبت‌های آن‌ها بدهیم.
برانکو:دربی قبل رافراموش کنید،این یکی را می‌بریم

نظر شما