شناسهٔ خبر: 28310768 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

درخواست مادر شهید که بازیگر سینما را تحت تاثیر قرار داد +فیلم

میرطاهر مظلومی با حضور در یک برنامه تلویزیونی از تجربه متفاوت حضور در منزل مادری شهیدی گفت که خواسته‌اش، او را تحت تأثیر قرار داد.

صاحب‌خبر -

درخواست متفاوت مادر شهید که بازیگر سینما را تحت تاثیر قرار داد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ میرطاهر مظلومی بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر در برنامه‌ای تلویزیونی از تجربه حضور خود در ملاقات با خانواده‌های شهدا گفته است. او ضمن بیان خاطره‌ای از حضورش به همراه مسئولین شهرداری در منزل مادر شهید، خاطره جالبی از این دیدار بیان نمود.

مظلومی نقل می‌کند به منزل مادر شهیدی رفته که از دریافت هدیه مسئولین امتناع کرد و گفت اینها را به دست نیازمندان برسانید، در حالی که خود زندگی بسیار ساده‌ای داشت. در ادامه پس از اصرار حاضران از مادر شهید خواستند تا خودش بگوید چه می خواهد و در کمال ناباوری مادر شهید تنها خواسته یک خواسته کوچک داشت؛ ایم خواسته کوچک مادر شهید موجب تأثر میرطاهر مظلومی شده بود.

در ادامه با مشاهده این بخش از آن برنامه تلویزیونی، خواسته مادر شهید را از زبان مظلومی می‌شنوید.

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6677272/8687097?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

نظر شما