شناسهٔ خبر: 28310586 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

آلکس نوري سرمربي اينگول اشتات شد

پديده مربيگري دو فصل گذشته بوندس ليگا با امضاي قراردادي دوساله هدايت باشگاهي قديمي در بوندس ليگا B را برعهده گرفت تا به خانه نشيني پايان بدهد.

صاحب‌خبر -

يک سال بعد از برکناري از نيمکت رهبري وردربرمن آلکساندر نوري مربي دو مليتي فوتبال آلمان باز هم به عرصه مربيگري برگشت تا اين دفعه تجربه کار در بوندس ليگاي B با يکي از قديمي ترين باشگاه هاي اين کشور را به دست بياورد و خاطرات خوشي که در راه نجات برمن از سقوط به ثبت رسانده بود را با اين تيم تکرار کند.


آلکساندر نوري در حالي هدايت اينگول اشتات را برعهده گرفت که پيش از او استفان ليتل 40 ساله سرمربي اين تيم بود. اوج گيري اختلافات اين مربي با مديران باشگاه همين طور نتايج نااميد کننده اي که به دست آورد باعث شد تا بعد از شکست 1-0 مقابل سن پائولي جايگاه پانزدهم به اينگول اشتات اختصاص داده شود، اتفاقي که زمينه براي برکناري ليتل را فراهم کرد تا مدير فوتبال اينگول اشتات حکم برکناري را صادر و قراردادي تا سال 2020 با مربي ايراني به امضا برساند.

 

آنجلو وير با تاييد اين اتفاق گفت:« آلکساندر نوري بهترين گزينه اي بود که در اين مقطع مي توانست به کمک ما بيايد. بعد از تنها دو نشست با آلکس و شنيدن ايده هايي که او دارد کاملا متقاعد شدم نوري بهترين گزينه براي هدايت تيم در اين مقطع است از همين رو بدون درنگ او را به عنوان سرمربي انتخاب کرديم و الان هم با خوشحالي بسيار اميدوارم او همان کاري که با وردربرمن انجام داد را با انگول اشتات هم تکرار کند».

 

 

علاوه بر آلکس نوري باشگاه انگول اشتات با مارکوس فلدوف دستيار آلماني اين مربي در برمن هم قرارداد بست تا کادر فني جديد تکميل شود. فلدوف دستيار اول نوري در برمن هم محسوب مي شد تا از او به عنوان مغز متفکر در کادر مربيگري آلکس نوري ياد شود ضمن اين که قرار است ساير اعضاي کادر فني جديد همان مربيان قبلي باشند.
اينگول اشتات در اولين بازي با هدايت سرمربي ايراني و جديد خود فرداشب در خانه صدرنشين بوندس ليگا B به مصاف اف سي کلن خواهد رفت، جدالي دشوار و طاقت فرسا که الکس بدون ترس از اين چالش استقبال کرد. نوري در اولين گفتگوي خود به عنوان سرمربي به سايت اينگول اشتات گفت:« رويارويي با صدرنشين رقابت ها مي تواند يک جدال دو سر برد براي من و بازيکنان تيم باشد چون براي اين که بتوانيم اعتماد به نفس خود را بازيابي و در مسير درست قرار بگيريم بايد در چنين ديدارهايي با دست پر از زمين خارج شويم. کاملا شرايط امروز تيم را درک مي کنم چون تجربه اين گونه روزها را در برمن داشتم پس اطمينان دارم مي توانيم با همت و پشتکار لازم اينگول اشتات را به جايگاه واقعي خود بازگردانيم».

 

 


مراسم معارفه سرمربي جديد اينگول اشتات دقايقي پيش با حضور خبرنگاران آلماني در سالن کنفرانس باشگاه برگزار شد تا آلکس نوري بعد از پاسخگويي به سئوالات بلافاصله براي معرفي به بازيکنان و برگزاري آخرين جلسه تمريني اين تيم پيش از رويارويي با کلن به کمپ اختصاصي اينگول اشتات برود. جدال با کلن فرداشب از ساعت 20:00 در ورزشگاه اختصاصي صدرنشين رقابت هاي اين فصل آغاز مي شود.

نظر شما