شناسهٔ خبر: 28310387 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

گروهک های تکفیری به بن بست رسیده اند

به گزارش ایرنا، احمد بیطرفان شامگاه دوشنبه در شصت و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قم اظهار داشت: این اقدام های گروهک ها نشانگر شکست آنان در عرصه های

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، احمد بیطرفان شامگاه دوشنبه در شصت و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قم اظهار داشت: این اقدام های گروهک ها نشانگر شکست آنان در عرصه های مختلف است.
وی افزود: برخی کار سوریه در جنگ با گروه های تکفیری را تمام شده می دانستند این در حالی بود که با تدابیر اندیشیده شده توسط نیروهای مجاهد ایرانی و سوریه شاهد خارج شدن تعدادی از شهرهای سوریه از دست تکفیری ها هستیم.
معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم،با بیان این که جنگ امروز آمریکا با ایران جنگ اقتصادی است گفت: آمریکا جنگ را از وزارت دفاع به خزانه داری منتقل کرده و به دنبال ایجاد فشارهای اقتصادی است.
وی ادامه داد: اقدام آمریکا در خروج از برجام اثر مهمی در ایجاد مشکلات کنونی کشورمان نداشته است بلکه این امر ناشی از کارشکنی های داخلی درجامعه بوده است.
وی خاطر نشان کرد: بیش از 80 درصد مشکلات اقتصادی و معیشتی در جامعه ارتباطی به تحریم بیگانگان ندارد بکله ریشه داخلی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.
بیطرفان تاکید کرد: کسانی که در جهت رفع محرومیت و مشکلات اقتصادی قدم برمی دارند در حکم جهاد و مقابله با جنگ اقتصادی و روانی دشمنان است.
وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه یاد یاران گفت: در مراسم افتتاحیه نمایشگاه یاد یاران بیش از 10 هزار تن از مردم حضور داشتند که نشانگر اهتمام مردم به انقلاب اسلامی است.
نمایشگاه هفته دفاع مقدس با عنوان «یاد یاران» شنبه شب با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور و علی اصغر زارعان دستیار ویژه رئیس سازمان انرژی اتمی و جمعی از مسئولان اجرایی و نظامی درقم افتتاح شد.
نمایشگاه هفته دفاع مقدس با عنوان نمایشگاه بزرگ یاد یاران تا روز ششم مهرماه سال جاری در حد فاصل مسجد مقدس جمکران و شهرک قدس در شهر مقدس قم برپاست و در 2 نوبت صبح و عصر از ساعت 9 الی 13 و 18 الی 23 پذیرای علاقه مندان و بازدیدکنندگان می باشد.
8138/ 6133/
انتهای پیام

نظر شما