شناسهٔ خبر: 28310287 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خلیل زاده: سید جلال و ماهینی باید در دربی گل بزنند/ اعداد ۶ و ۴ برای ما است

مدافع تیم پرسپولیس گفت: امیدوارم گل برتری پرسپولیس در دربی را سید جلال حسیتی یا حسین ماهینی به ثمر برسانند.

صاحب‌خبر -

خلیل زاده: سید جلال و ماهینی باید در دربی گل بزنند/ اعداد ۶ و ۴ برای ما استبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،شجاع خلیل زاده بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس ، درباره آخرین وضعیت تیم پرسپولیس در آستانه دربی ۸۸ بیان کرد: تیم ما شرایط خوبی دارد و تمرینات مناسبی هم انجام می دهد. امیدوارم مقابل استقلال هم روند خوبمان را ادامه دهیم و سه امتیاز را کسب کنیم. شرایط دربی با سایر بازی های لیگ متفاوت است و به هبچ وجه در این دیدار جایگاه ۲ تیم در جدول مهم نیست.

او افزود: هواداران در این بازی فشار زیادی به بازیکنان وارد می کنند اما امیدوارم بهترین نتیجه را بگیریم و برنده بازی باشیم.

خلیل زاده درباره فشردگی بازی های پرسپولیس بیان کرد: تیم ما خوب تلاش می کند و خدا را شکر نتایج خوبی هم کسب کرده ایم. فکر نمی کنم تیمی در ایران وجود داشته باشد که مانند پرسپولیس بدنسازی کرده باشد. اکنون هم مزد زحمات پیش فصلمان را می گیریم و امیدوارم این روند ادامه یابد.

مدافع پرسپولیس درباره اینکه آیا برای انتقام شکست یک بر صفر از استقلال در دربی فصل گذشته در دربی ۸۸ به مسدان می روند یا خیر اظهار داشت: سال گذشته یک بازی را ما بردیم و یک بازی را استقلال. این نتایج در فوتبال پیش می آید اما امیدوارم در این بازی ما به پیروزی برسیم و گل پرسپولیس را هم سید جلال حسینی یا حسین ماهینی به ثمر برسانند چراکه آنها از دوستان صمیمی ام هستند و بعید می دانم در سال های اخیر چنین تیم یکدلی داشته باشیم.

خلیل زاده درباره کری خوانی هواداران استقلال برای خودش گفت: من هم هواداران استقلال را دوست دارم و رابطه مان ۲ طرفه است.‌کری خوانی ایرادی ندارد اما نباید این امر به اهانت کشیده شود چراکه فوتبال با فحاشی لذتی ندارد. ما به هواداران استقلال ۶ نشان می دهیم و آنها هم یک عددی نشلن می دهند. عدد ۴ هم برای پرسپولیسی ها است.

او درباره پیش بینی اش از نتیجه این بازی گفت: ۲ بر صفر استقلال را می بریم.

مدافع پرسپولیس درباره ارزیابی اش از کیفیت تیم استقلال تهران اظهار داشت: استقلال تیم خوبی است که در این فصل تا حدی بدشانسی آورده است. امیدوارم در ادامه فصل به آنجه می خواهند دست یابند.

بیشتر بخوانید:

فغانی برای ششمین بار داور دربی پایتخت شد/کفه ترازوی پیروزی به سود استقلال

دربی خط قرمز هواداران و هشدار جدی برای شفر

راه تقلب تماشاگران در دربی بسته شد

برانکو: بازی با سپیدرود می توانست بحران ساز باشد/ دیدار دربی و السد مهم ترین بازی های 10 سال اخیر ما هستند

همتی:ادای کسی را نمی خواستم در بیاورم/ من فقط باید تلاش و تمرین کنم تا پیشرفت کنم

عالیشاه: بردن استقلال پیش از بازی با السد اهمیت زیادی دارد/ یک بر صفر دربی را می‌بریم

کامیابی نیا: می خواهم تک گل پیروزی بخش پرسپولیس در دربی را به ثمر برسانم

انصاری: شرایط پرسپولیس و استقلال برای بازی دربی برابر است

انتهای پیام/

اظهارات شجاع خلیل زاده درباره دربی ۸۸

نظر شما