شناسهٔ خبر: 28310106 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

کیهان و خوانندگان

صاحب‌خبر -



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* حادثه تروریستی اهواز نشان داد قانون FATF نه تنها برخلاف ادعای موافقانش برای مبارزه با تروریسم نیست بلکه حتی اقتدار نظامی و منطقه‌ای ما را نشانه گرفته است. واقعاً تعجب‌آور است که هنوز بعضی از دولتمردان و نمایندگان مجلس دنبال تصویب قانون FATF هستند!
7211---0990
* نباید اجازه داد همان سرنوشتی را که مجلس برای برجام رقم زد برای قانون خفت‌بار FATF بزند حتی اگر شده با ترک صحن مجلس از سوی نمایندگان متعهد و انقلابی این قانون استعماری نباید به تصویب مجلس برسد.
9984---0935
* وقتی دستگاه دیپلماسی کشورمان زیرپای سفیر انگلیس فرش قرمز پهن بکند نتیجه آن می‌شود که دستگاه لجن پراکن این کشور با جنایتکاران تروریست در چهره قهرمان مصاحبه می‌کند و به حضور آنان در این مصاحبه خوش‌آمد می‌گوید. در سفارتخانه چنین کشوری را باید گل گرفت و سفیر آن را اخراج کرد.
نیک‌نام
* با توجه به خباثت انگلیس در طول تاریخ علیه کشورمان و حمایت همه جانبه از تروریست‌ها و نقش سفارت این کشور در فتنه‌های داخلی، لازم است سفارت این کشور خبیث تا آدم شدن حاکمان بریتانیا بسته شود تا بلکه شرشان کمتر دامنگیر کشور و ملت شود.
شکیبا
* عربستان مرتب علیه ایران توطئه می‌کند. حجاج ایران را به قتل می‌رساند، به دو جوان ایرانی در فرودگاه جده تعرض می‌کنند. اخیراً هم توسط عوامل مزدور خود در اهواز 29 نفر از هم وطنان را به شهادت رسانده با این همه جنایت ولی آقای ظریف وزیر خارجه کشورمان این کشور را دوست و برادر خطاب می‌کند. واقعاً دردآور است!
صارمی از کرج
* روزنامه زنجیره‌ای آرمان تیتر «جانم فدای ایران» یعنی اسم رمز آشوب آفرینان روز قدس سال 88 را در صفحه اول خود چاپ کرده است. این کارها به وضوح از همگامی برخی از رسانه‌های داخلی با ضد انقلاب و دشمن صهیونیستی خبر می‌دهد.
4419---021
* این چندمین بار است که روباه پیر با حمایت از گروه‌های تروریستی در کشورمان مرتکب جنایت و ترور می‌شود. کی سفارت روباه پیر برای همیشه تعطیل می‌شود؟ چون با تعطیلی این لانه دیرینه تفرقه‌افکنی در ایران است که مردم به آرامش زندگی خواهند رسید.
لطفعلی خانی
* پاسخ ایران به کشورهای ذره‌بینی و مست پول و ثروت باید چنان با اقتدار باشد که هیچ‌گاه فراموش نکنند که در برابر ایران قدرتمند نباید سخنی و عملی بیش از اندازه خود بر زبان جاری سازند و یا در هوس ترقه‌بازی باشند.
2400---0916
* آیا حادثه منا، رفتارهای تروریستی در منطقه و ماجراجویی‌ها و اهانت‌های پی در پی سعودی‌ها دلیل کافی بر لزوم سیلی خوردن این رژیم عصر حجری نیست. این سیلی باید چنان محکم باشد که آل سعود در چند صباح باقی مانده از عمرش هرگز آن را فراموش نکند.
8031---0919
* آیا زمان آن نرسیده عربستان و متحدان میکروسکوپی‌اش سیلی بخورند که دیگر هوس عملیات تروریستی در داخل کشورمان را نکنند؟
آرین
* موشک‌های ما پرقدرت‌تر، دقیق‌تر و نابودکننده‌تر از همیشه بساط اربابان تروریست‌ها را از منطقه برمی‌کند. استکبار و منافقین داخلی آرزوی مذاکره مسئولان جمهوری اسلامی با ارباب این عناصر حقیر را به گور خواهند برد. حادثه اهواز نظام را منسجم‌تر، قوی‌تر و مصمم‌تر خواهد کرد.
4603---0919
* گروه تروریستی که مسئولیت حمله تروریستی را پذیرفته مورد حمایت جبهه استکبار و کفتارهای آنان در منطقه است، دیگر مدارا کردن با این جنایتکاران جایز نیست.
2298---0919
* ای کاش آقای رئیس‌جمهور در زمان بایسته به شعارهای امروز خود یعنی مقاومت و ایستادگی معتقد بودند و در برجام به آمریکایی‌ها امتیازهای نقد نمی‌دادند و به وعده‌های نسیه دشمن دل ‌خوش نمی‌کردند.
احمدزاده از بازار تهران
* خاطرات جان کری وزیر خارجه سابق آمریکا نشان می‌دهد دموکرات‌های آمریکا نیز برخلاف نظر دستگاه دیپلماسی کشورمان نه‌تنها به دنبال حل مشکلات ایران از طریق برجام نبودند بلکه هدف فشار بیشتر بر ایران را دنبال می‌کردند.
6406---0912
* آقای لاریجانی رئيس مجلس شورای اسلامی اگر به انتقادهای خود علیه آمریکایی‌ها اعتقاد دارد پاسخ بدهد پس چرا کاری کرد که برجام در کمتر از 20 دقیقه در مجلس به تصویب برسد و سرنوشت اقتصاد و پیشرفت کشور به تمایل و عدم تمایل آمریکا بسته شود.
4862---0912
* کرباسچی عضو فعال کارگزاران از رئیس‌جمهور خواسته یا استعفا بدهد یا علت بن‌بست‌ها را بگوید. عرض می‌کنیم چرا او سال گذشته این حرف‌ها را نمی‌زد؟ نه خیر. آقای روحانی باید در مسئولیت خود بماند و پاسخگو باشد.
3104---0912
* امیدوارم حادثه تروریستی اهواز عاملی در جهت خشکاندن فتنه در خوزستان و جمع‌آوری اسلحه از سطح جامعه و عشایر مختلف باشد. مهم‌تر اینکه ان‌شاءالله هما‌نگونه که سپاه و وزارت امور خارجه اعلام کردند، پاسخ قاطع و کوبنده اقدام اخیر این گروهک‌ها را با نواختن سیلی به صورت مسببان اصلی آن شاهد باشیم.
3156---0935
* دشمنان نظام اسلامی بدانند که اگر 25 انسان بی‌گناه را در اهواز شهید کردند باید منتظر پاسخی ده‌برابر کوبنده‌تر باشند.
3250---021
* با دیدن صحنه‌های شهادت مظلومانه کودک 4 ساله، جانباز 75 درصد جنگ تحمیلی و زنان و کودکان و سربازان و پاسداران پاکباز در جلوی چشمان پدر و مادرشان دلم خون شد. علی‌رغم اینکه به علت بی‌تدبیری دولت از کار بیکار شده‌ام ولی اینقدر که این حادثه دلم را خون کرده بیکاری‌ام خون نکرده است! ولی مانده‌ام چرا دولتمردان باز هم با اشاره و کنایه از همسایه‌های جنوبی اظهار ناراحتی می‌کنند گویا از یک کشور فزرتی حساب می‌برند یا واهمه دارند که اسم آن را ببرند! انتظار ملت و خانواده این عزیزان از دولتمردان این است که با قاطعیت پاسخ ددمنشی آمریکا و عوامل منطقه‌ای‌اش در تسلیح تروریست‌ها را بدهند و نیروهای مسلح نیز سیلی محکمی بر گوش آل‌سعود و امارات بنوازند.
علی الهیان- اصفهان
* در نقشه جهان رژیم امارات را با میکروسکوپ باید پیدا کرد. وقتی سخنان مشاور احمق ولیعهد این کشور فکسنی را خواندم، دیدم که صحبت او درباره حادثه تروریستی اهواز از دهان مجموع همه اماراتی‌ها بزرگتر است! به این مگس‌ها می‌گویم انتقام خون شهدای اهواز را چنان از شما و اربابانتان خواهیم گرفت که راه منزل خود را گم کنید.
وحیدی
* جنایت حمله گرگ‌های سعودی صهیونیستی الاحوازیه، سند دیگری از جنایت ضد بشری گروهک‌های تروریستی مورد حمایت غرب در به خاک و خون کشاندن عرب و فارس در اهواز بود. سران خائن این تروریست‌ها در اروپا در امنیت کامل و حمایت غربی‌ها نشسته و چند جوان خام و جاهل را روانه اجتماعات مردم می‌کنند که چند ترقه‌ای درکنند! و به خیال خام خود نظام را با مشکل مواجه سازند! ولی اربابانشان به چه احمق‌هایی دل بسته‌اند!
گروسی و فرخی
* آقای روحانی قبل از اعطای سمتی جدید به آقای سیف باید منتظر نتیجه بررسی اتهامات او در قوه قضائیه که به ممنوع‌الخروج شدنش انجامید، می‌ماندند و با این کار به قانون احترام می‌گذاشتند.
2131---0912
* با توجه به جایگاه حساس آموزش و پرورش، دانشگاه، صدا و سیما و... در فرهنگ و جامعه، کارکنان این مراکز باید مطلع از تعالیم اسلامی و متخلق به اخلاق اسلامی و افراد باتزکیه‌ای باشند تا شاهد جامعه‌ای پویا، بافرهنگ و ایده‌آل باشیم و الا اگر کارکنان این مراکز افراد وابسته، غربگرا، دارای ضعف اعتقادی و... باشند جامعه را به قهقرا خواهند برد.
6807---0913 و 3949---0912
* دهه اول محرم تمام شد دوباره قیمت‌ها با رشد نجومی مواجه شدند، چرا؟! دستگاه‌های مسئول نظارتی، بازرسی و... به چه کاری مشغولند؟!
9438---0912

نظر شما