شناسهٔ خبر: 28309897 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

گزارش

بازهم کناره‌گیری خونه‌به‌خونه بابل از لیگ یک/اینبار جدی است

صاحب‌خبر -

باشگاه خونه به خونه بابل که چندین بار طبق ادعای مالک جنجالی اش قرار بود از مسابقات کنار بکشد و از بازی ها انصراف دهد؛ حالا به هفته پنجم رسیده و در حالی که توقع کمک مالی مسوولان شهر را داشته، با خلف وعده ها به احتمال زیاد از دور رقابت‌های لیگ دسته اول کنار برود.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم خونه به خونه بابل سال گذشته یکی از تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر بود اما امسال پول سفرهای زمینی را هم ندارد و در شهرها برای رزرو هتل و تسویه حساب ها دچار مشکل است. بعد از اتفاقات عجیب در پایان لیگ دسته اول و صعود نکردن این تیم به لیگ برتر صحبت‌هایی مبنی بر کناره‌گیری این تیم از دور رقابت‌های لیگ دسته اول و فوتبال شنیده می‌شد. حتی مدیران و مالکان باشگاه خونه به خونه قصد تیم‌داری نداشتند. بعد از این اتفاقات مسئولین استان بابل به دنبال حفظ این تیم در این شهر بودند. بعد از کش و قوس‌های فراوان تیم خونه به خونه بابل در لیگ دسته اول حاضر شد و قرار بود این تیم به شخص و یا مالک جدیدی واگذار شود اما با توجه به اینکه پنج هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول گذشته است هیچ کمکی از سوی مسئولین استان به این تیم نشده است و شنیده شده جلسه‌ای فردا برگزار خواهد شد و رسماً مسئولان تیم خونه به خونه از تیم‌داری کنار خواهند کشید و به همین منظور شاید خونه به خونه بابل از لیگ دسته اول کنار برود.

اخوت قائم مقام باشگاه خونه به خونه بابل در خصوص اینکه آیا تیم خونه به خونه از رقابت‌های لیگ دسته اول کنار می‌رود‌ یا خیر، اظهار داشت: با توجه به اتفاقاتی که چند ماه گذشته برای تیم خونه به خونه بابل افتاد مالکان این تیم قصد تیم‌داری نداشتند اما به دلیل حمایت هواداران پرشور بابل و درخواست استاندار مازندران و مسئولان شهربابل قرار شد در لیگ دسته اول فعالیت کنیم. از روز اول استاندار مازندران قول‌هایی به ما داد که کمک خواهد کرد تا خونه به خونه بار دیگر به عنوان مدعی در رقابت‌های لیگ دسته اول فعالیت کند. همچنین فرماندار شهر بابل، اعضای شورای شهر به دنبال این بودند تا تیم خونه به خونه حفظ شود و وعده وعیدهایی بابت کمک به این تیم می‌دادند.

وی در ادامه تأکید کرد: قرار بود مشکلات تیم حل شود اما متأسفانه وقتی که با صحبت‌های مسئولین وارد لیگ دسته اول شدیم هیچکدام از حرف‌هایشان عملی نشد و همه مسئولان خودشان را کنار گذاشتند تا این لحظه که پنج هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول گذشته است نه تنها کوچکترین کمکی به ما نکردند بلکه در مسابقات ما هیچکدام از مسئولین شرکت نکردند و حتی جواب تلفن‌های ما را هم نمی‌دهند. حتی در سر تمرین‌های تیم حاضر نشدند با مردم صحبت کنند.

نظر شما