شناسهٔ خبر: 28309695 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

17 هندبالیست خراسانی عضو تیمهای ملی هستند

جواد زارعی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا فعالیت خراسان رضوی در بخش پایه رشته ورزشی هندبال را گسترده توصیف و بیان کرد: چهار هندبالیست دختر نوجوان

صاحب‌خبر - جواد زارعی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا فعالیت خراسان رضوی در بخش پایه رشته ورزشی هندبال را گسترده توصیف و بیان کرد: چهار هندبالیست دختر نوجوان خراسانی دختر به حضور در اردوی تیم ملی هندبال این رده سنی دعوت شده اند.
وی در ادامه به حضور تیمهای سربداران سبزوار و اشتات سازه خراسان رضوی در لیگ برتر هندبال زنان و مردان نیز اشاره و بیان کرد: تیم والیبال بانوان هیات هندبال مشهد در بازیهای امسال دسته یک کشور موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد و سال آینده به عنوان نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر حضور خواهد داشت.
مدیر منطقه یکم در فدراسیون هندبال همچنین گفت: عمده فعالیتها و افتخارات ورزش هندبال در حوزه منطقه یکم متعلق به خراسان رضوی است و پس از آن به ترتیب استانهای سمنان، گلستان و خراسان شمالی قرار دارند.
وی از تعداد هندبالیستهای ساماندهی شده، حرفه ای و یا دارای کارت ورزشی در سطح منطقه یکم فدراسیون هندبال اظهار بی اطلاعی اما بیان کرد: به دلیل فقدان پشتوانه و حمایت مالی، باشگاه هندبال به جز خراسان رضوی در سطح این منطقه فعالیت ندارد. اخیرا چهار هندبالیست در رده های پایه از استان گلستان به اردوی تیم ملی دعوت شده اند.
زارعی افزود: در چارچوب مسابقات هندبال جوانان در این منطقه نیز تیمهای تربت جام و مشهد با کسب مقامهای نخست و دوم به مسابقات جوانان کشور راه یافته اند. در این مسابقات که هفته پیش در تربت جام برگزار شد تیمهای شاهرود و شیروان از استانهای گلستان و خراسان شمالی جایگاههای سوم و چهارم را به دست آوردند.
3221/1858
انتهای پیام

نظر شما