شناسهٔ خبر: 28309644 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تیم ملی کاراته جوانان پسر در گلستان اردو زد

گرگان - ایرنا - اردوی تیم ملی کاراته جوانان پسر ایران اعزامی به رقابت های المپیک به میزبانی استان گلستان در حال برگزاری است.

صاحب‌خبر -

رییس هیات کاراته گلستان روز دوشنبه در این پیوند به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اردوی تیم ملی جوانان از دیروز در شهر علی آباد کتول آغاز شده و تا چهارشنبه هفته جاری ادامه دارد.
اسماعیل جبله بیان کرد: علیرضا فرجی و نوید محمدی ملی پوشان کاراته ایران موفق به کسب سهمیه حضور در المپیک جوانان جهان شدند که در این اردو خود را برای مصاف با حریفان قدرتمند و مدعی کشورهای دیگر در آرژانتین آماده می کنند.
رییس هیات کاراته گلستان افزود: پیش از این قرار بود اردوی تیم ملی دختران اعزامی به این مسابقات هم در علی آباد برگزار شود که با صلاحدید فدراسیون و کادر فنی و با هدف برگزاری چند مسابقه تدارکاتی با تیم ملی بزرگسالان مکان اردو به تهران تغییر یافت.
جبله اظهار داشت: در خلال برگزاری اردوی تیم ملی در علی آباد کاراته کاهای گلستان به تمرین با ملی پوشان می پردازند تا علاوه بر سنجش توانایی بدنی و فنی برای حضور در مسابقات آینده آماده تر شوند.
وی ادامه داد: تیم گلستان خود را برای حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی، المپیاد نخبگان و رقابت های 'کاراته وان' کشور آماده می کند که اردوی مشترک با ملی پوشان می تواند منجر به بهبود کیفیت فنی ورزشکاران استان برای مدال آوری در این رویدادها شود.
رییس هیات کاراته گلستان اضافه کرد: هم اینک 2 هزار نفر به صورت سازمان یافته و بیش از 4 هزار نفر به صورت غیررسمی این ورزش را در استان انجام می دهند.
سومین دوره المپیک تابستانی جوانان از 14 تا 26 مهر ماه در شهر بوئنوس آیرس آرژانتین برگزار می شود.
3091/2729

نظر شما