شناسهٔ خبر: 28309627 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری رزمایش خودرو‌های سرویس مدارس بوشهر

رزمایش خودرو‌های سرویس مدارس در محل منطقه گردشگری شهر بوشهر برگزار شد.

صاحب‌خبر -

برگزاری رزمایش خودرو‌های سرویس مدارس بوشهربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس پلیس راهور استان بوشهر در حاشیه این رزمایش گفت: هدف از برگزاری رزمایش خودرو‌های سرویس مدارس تعامل و هم افزایی دستگاه‌های مرتبط با طرح بازگشایی مدارس و برای آماده سازی شرایط مناسب برای رفت و آمد دانش آموزان است.

سرهنگ قدرت الله کشکولی افزود: رونمایی از برچسب سرویس مدارس و معرفی خودرو‌ها به اولیا و مربیان از دیگر هدف‌های این اجتماع است.

وی ادامه داد: انتخاب سرویس مناسب برای دانش‌آموزان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید توجه ویژه‌ای به این موضوع شود.

کشکولی گفت: والدین دانش‌آموزان برای انتقال فرزندان خود به مدرسه از سرویس‌هایی که با برچسب سرویس مدرسه مشخص شده و مورد تائید آموزش و پرورش و پلیس راهور است استفاده کنند.

وی ادامه داد: پلیس راهور با استفاده از همه تجهیزات موتوری، خودرویی و بکارگیری کارکنان در قالب تیم‌های گشت سیار، ثابت و مدیریت سفر‌های درون شهری، برابر برنامه ریزی‌های انجام شده با استقرار در معابر، انتظام بخشی و ایمنی عبور و مرور ترافیک، نسبت به اجرای برنامه‌های ترافیکی خود اقدام می‌کند.

کشکولی تاکید کرد: رانندگان سرویس مدرسه ملزم به رعایت تمام قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی هستند و باید از انجام حرکت‌های حادثه ساز و پرخطر پرهیز کنند.

انتهای پیام/م

اجتماع خودروهای سرویس مدرسه بوشهر برگزار شد

نظر شما