شناسهٔ خبر: 28308553 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

حجت الاسلام رعایتی :

در ایران انقلابی به وجود آمد به نام انقلاب اسلامی که عزت را معنی کرد /ببینید امروز عاقبت صدام حسین ها چه شده است

صاحب‌خبر -

یادواره 75 شهید و 2 شهید خوشنام غواص شهرستان گمیشانبه گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، در این مراسم حجت الاسلام جعفر رعایتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا با اشاره به پیروزی های مسلمانان و دشمنی دشمنان و ضربه زدن به پیامبر و اسلام و عدم موفقیت آن ها از صدر اسلام تاکنون گفت: بعضیا میگویند چرا انقلاب شد ، چرا به یکباره صدام حمله کرد ، چرا همه دشمنان دست به دست هم میدهند ایران را از بین ببرند.

وی افزود: وقتی پیامبر(ص) آمد اسلام را آورد ، عده ای گفتند یک عده گرسنه دور پیامبر جمع شده اند و اینها به جایی نمیرسند و حتی تحریمشان کردند اما دشمنان بازهم به نتیجه ای نرسیدند.

رعایتی تصریح کرد: پیامبر(ص) در مدینه تشکیل حکومت داد و جنگ بدر رخ داد و بازهم این مسلمانان بودند که پیروز شدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا با بیان اینکه دشمنان هر کاری کردند تا پیامبر و مسلمانان از بین بروند اما نتوانستند خاطر نشان کرد: دشمنان پیامبر برای پیشبرد اهداف خود حتی از یهودی های داخل مدینه کمک خواستند زیرا معتقد بودند که مسلمانان میخواهند همه ی دنیا را بگیرند.

وی با اشاره به  آیه هایی از سوره احزاب گفت: مسلمانان به گونه ای شده بودند که نفس هایشان به حلقومشان رسیده بود که  در وضعیت فعلی دشمنان آمده اند تا مسلمانان را نیست و نابود کنند باید چه کنیم! در همین زمان بود که فرمانده لشکر دشمن به دست امیرالمومنین(ع) به هلاکت رسید و در نهایت بازهم مسلمانان پیروز شدند.

رعایتی گفت: بعد ها با تفرقه ای که در میان مسلمانان انداختند و کشور های اسلامی کوچک شد ، توانستند مسلمانان را از هم جدا کرده و حتی بعضی هایشان را با هم دشمن کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا افزود: اما در ایران ما انقلابی به وجود آمد به نام انقلاب اسلامی که زن و مرد ، کوچک و بزرگ ، شیعه و سنی و همه و همه دست به دست هم دادند و  با اتحاد در کنار هم عزت را معنی کردند.

وی با بیان اینکه مردم دست به دست هم دادند و آمریکا و شوروی که در یک زمانی برای خودشان قدرتی بودند را از کشور بیرون کردند تصریح کرد:آمریکایی ها یک عده را کشتند ، اختلاف بین شیعه و سنی راه انداختند ، به عراق تا توانستند کمک کردند ولی ملت شریف ایران و مسلمانان با هم متحد شدند و در مقابل این ابر قدرت ایستادند تا ثابت کنند که میشود در برابر زیاده خواهی و طمع استعمارگران ایستاد.

رعایتی در پایان به یک نمونه از زیاده خواهی های مستکبرین اشاره کرد و خاطر نشان کرد: صدام حسین وقتی  جلوی دوربین ها ظاهر شد بعد از کمی صحبت جلسه را ترک کرد ، خبرنگارها خواهان پاسخ دادن به بقیه پرسش هایشان شدند که صدام حسین در جواب پرسش آنها  گفت پاسخ بقیه پرسش ها را 3 روز دیگر در میدان آزادی تهران خواهم داد اما ببینید که امروز عاقبت صدام حسین ها چه شده است.

انتهای پیام/

نظر شما