شناسهٔ خبر: 28307431 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

​هشدار کاربران توییتر به عربستان سعودی +تصاویر

کاربران فضای مجازی همزمان با انتشار بیانیه سپاه درباره حمله تروریستی روز گذشته اهواز هشتگ #انتقام_از_سعودیها را به اشتراک گذاشتند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری تقریب، پس از انتشار خبر حمله تروریستی روز گذشته در شهر اهواز کاربران فضای مجازی ضمن همدری با بازماندگان این حادثه خونین تلاش کردند تا با انتشار تصاویر و متن‌هایی، از این حادثه خونین بنویسند. امروز کاربران فضای مجازی همسو با انتشار بیانیه سپاه درباره حادثه تروریستی اهواز هشتگ #انتقام_از_سعودیها را به اشتراک گذاشتد.

در بیانیه سپاه پاسداران انقلاب تاکید شده که حمله تروریستی روز گذشته در شهر اهواز نشان دهنده این بود که دشمنان قسم خورده کشورمان به دنبال دستیابی به مقاصد شوم خود در تلاش هستند تا امنیت و آشایش مردم سرزمین مان را نشانه بگیرند.

کاربران فضای مجازی با انتشار این بیانیه دست به اشتراک هشتگ #انتقام_از_سعودیها  زدند. این کاربران در تلاش هستند تا از این راه ضمن حمایت از سپاه پاسداران به عربستان سعودی هشدار دادند که منتظر باشند به زودی ایرانی‌ها  انتقام خون‌های بی‌گناه ریخته شده در حادثه تروریستی روز گذشته را خواهند گرفت. در ادامه برخی از آنچه  کاربران با هشتگ #انتقام_از_سعودیها به اشتراک گذاشته‌اند را می‌بینید.

نظر شما