شناسهٔ خبر: 28307403 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

توضیح مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی:

نظارت بر خوابگاه‌های خودگردان با کیست؟

نمایندگی خراسان شمالی

مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در کمیسیون دانشجویی استانداری مصوب شد نظارت مستقیم بر فعالیت خوابگاه‌های خودگران صورت گیرد و این مسئولیت بر عهده دانشگاه دولتی قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، دکتر قربانیان با بیان اینکه خوابگاه‌های دانشجویی محیطی امن‌تر نسبت به خانه‌های اجاره‌ای و خوابگاه‌های خصوصی است، اظهار کرد: در خوابگاه‌ها تامین امنیت دانشجویان یک ضرورت است و خانواده‌ها می‌توانند از این امر اطمینان حاصل کنند و دانشجویان می‌توانند بدون دغدغه به تحصیل خود بپردازند.

مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در عین‌حال گفت: دانشگاه علوم پزشکی در زمینه ارائه خدمات رفاهی دانشجویان و تامین خوابگاه اقدامات اساسی انجام داده است.

وی تصریح کرد: پیش از این نیز دانشگاه علوم پزشکی استان جزء دانشگاه‌های پیشرو در پوشش ۱۰۰درصدی دانشجویان در خوابگاه‌ها بود و هم اکنون نیز در راستای این اقدام اهتمام داریم.

به گفته وی امسال به تمامی دانشجویان خانم، خوابگاه تعلق گرفت و دانشجویان آقا نیز از خوابگاه‌های خودگردان تحت نظارت دانشگاه استفاده می‌کنند.

وی افزود: هم اکنون دانشگاه در بجنورد دارای دو خوابگاه ملکی ویژه بانوان و آقایان، در شیروان نیز دارای دو خوابگاه ملکی و  در آشخانه دارای یک خوابگاه استیجاری است.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۸۰۰ دانشجو از خدمات خوابگاهی بهره‌مند شدند، اظهار کرد: امسال نیز ظرفیت خوابگاه‌ها همان ۸۰۰ نفر است و ۷۰ نفر از آقایان نیز در خوابگاه‌های خودگردان اسکان خواهند داشت.

انتهای پیام

نظر شما