شناسهٔ خبر: 28306653 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

دربی پایتخت؛ ۷۸ هزار بلیت | ۴۰ درصد فروش رفت

- همشهری آنلاین: برای دربی تهران تعداد ۷۸ هزار بلیت در نظر گرفته شده که تا کنون ۴۰ درصد آنها به فروش رفته است.

صاحب‌خبر -

فرهاد نیکوخصال، مدیر ورزشگاه آزادی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این که بلیت‌فروشی برای هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس ۵۰ -۵۰ و به صورت الکترونیکی خواهد بود، افزود: برای این که بتوانیم از نظر امنیتی شرایط یکسانی را برای هواداران دو تیم در بازی روز پنجشنبه ۵ مهر فراهم کنیم، به رغم این که تیم استقلال میزبان برگزاری دربی است، طبق مصوبه شورای تامین امنیت بلیت فروشی یکسان و به صورت الکترونیکی بین هواداران دو تیم انجام خواهد شد تا مشکلی ایجاد نشود. هرچند مقدمات کار از نظر امنیتی فراهم شده و ورزشگاه آزادی برای برگزاری دربی آماده است.

نیکوخصال همچنین درباره گنجایش ورزشگاه آزادی از نظر هواداران برای دربی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی ما حداکثر حضور برای ۷۸ هزار نفر تماشاگر است و بیش از این تعداد بلیت‌فروشی انجام نخواهد شد.

وی در پایان گفت: طی نشستی که در استانداری داشتیم، تمام زمینه‌ها برای برگزاری دربی فراهم شده و مشکل خاصی وجود ندارد. فروش بلیت الکترونیک بازی داربی از ساعت ۹ صبح روز دوشنبه آغاز شده و هواداران می‌توانند برای تهیه بلیت این دیدار به سایت www.Gishe3.com مراجعه کنند.

‎هواداران در صورت در اختیار داشتن کارت بانکی دارای رمز دوم می‌توانند با مراجعه به این سایت نسبت به خرید بلیت بازی در جایگاه مورد نظر خود اقدام کرده و ضمن ارایه کد ملی خود، پس از تکمیل فرایند خرید، کد پیگیری دریافت کنند.

هواداران به منظور حضور در ورزشگاه حتما باید "اصل کارت ملی" خود را همراه داشته باشند تا بلیت بازی تحویل آن‌ها شود.

هر فرد می‌تواند با کارت ملی مربوط به خود که با شماره ملی آن بلیت خریداری شده است در ورزشگاه حضور پیدا کند.

هم‌چنین تاکنون بیش از ۴۰ درصد بلیت‌های این مسابقه فروش رفته است و این در حالی بوده است که پرسپولیسی‌ها استقبال بیش‌تری برای خرید بلیت و دیدن این مسابقه از نزدیک داشته‌اند.

نظر شما