شناسهٔ خبر: 28305860 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی اهواز در دمشق

مجلس گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی اهواز در مصلای امام خمینی (ره) در جوار مرقد مطهر حضرت زینب کبری (س) در حومه جنوبی دمشق برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما از دمشق، شماری از شخصیتهای سوری ، فلسطینی و همچنین جمعی زیادی از مردم با حضور در این مجلس ضمن ابراز همدردی با جمهوری اسلامی ایران و خانواده های شهدا ، این جنایت ناجوانمردانه تروریستی را به شدت تقبیح و محکوم کردند.
شیخ نبیل حلباوی در سخنانی در این مراسم تصریح کرد، جمهوری اسلامی ایران همیشه در قبال توطئه های دشمنان پاسخش قاطع ، و واکنشش کوبنده است، تا هیچکس در خیال تعرض به حریم و حمله به مرزهای ایران برنیاید. وی افزود، دشمنان اعم از آمریکای مستکبر و رژیم های وابسته به آن مانند آل سعود و امارات با این جنایات و کشتار مردم هرگز نمی توانند استقامت مردم مسلمان ایران و حمایتشان از نظام جمهوری اسلامی را متزلزل کنند.
سخنگوی ائتلاف گروه های مبارز فلسطین هم به خبرنگار ما گفت، توطئه های آمریکا و دست نشانده هایش در منطقه و به ویژه جنایت تروریستی آنها در اهواز، تلاشی برای ادامه جنگ علیه محور مقاومت است. خالد عبدالمجید با اشاره به شکستهای کمرشکنی که جبهه استکبار که به تازگی در سوریه متحمل شده، خاطرنشان کرد، آمریکا از هر راهی که بتواند و با هر قیمتی که شده برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران استفاده می کند تا محور مقاومت به ایستادگی خود دربرابر جبهه صهیونیسم و آمریکا پایان دهد.
وی در ادامه گفت: رزمندگان مقاومت در فلسطین به جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت چشم امید بسته اند تا معامله قرن صورت نگیرد، و عده ای خیانتکار حقوق مردم فلسطین را به دشمن واگذار نکنند. همچنین نماینده رهبر معظم انقلاب در سوریه در سخنانی یاد شهدای حادثه تروریستی اهواز را گرامی و اظهار داشت: این اقدامات تروریستی نشانه نا امیدی و شکست دشمنان است. آیت الله ابوالفضل طباطبایی با اشاره به اینکه همه توطئه ها در منطقه با حمایت عربستان و برخی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس انجام می شود تصریح کرد: مردم آزادیخواه ایران اسلامی جواب دندان شکنی به تروریست ها و حامیان آنان خواهند داد.

mp4
<div id="video-display-embed-code_2651110" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2235661/2651110?width=340&height=240"></script></div>


اظهارات:

1- خالد عبدالمجید، سخنگوی ائتلاف گروه های مباترز فلسطینی
2- شیخ نبیل حلباوی، روحانی سرشناس شیعه سوری
3- آیت الله ابوالفضل طباطبایی، نماینده مقاوم معظم رهبردی سوریه

نظر شما