شناسهٔ خبر: 28305765 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ماجرای نيمروز اهواز +فیلم

ویدئویی در خصوص حادثه تروریستی اهواز مشاهده می‌کنید که در آن تصاویر این حمله با بخش‌هایی از فیلم «ماجرای نیمروز» شبیه‌سازی شده است.

صاحب‌خبر -

ماجرای نیمروزبه گزارش خبرنگارحوزه اخبار داغگروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بروز حوادث تلخی مانند عملیات تروریستی اخیر در اهواز، اتفاقات و تصاویر دلخراشی که پیش از این در فیلم‌هایی مانند «ماجرای نیمروز» دیده بودیم را برای مردم تداعی کرده و آنها را باورپذیرتر می‌کند.

ماجرای نیمروز فیلمی به کارگردانی محمدحسین مهدویان است که به ترورهای سازمان مجاهدین خلق ایران در سال ۱۳۶۰ و اتفاقات بعد از عزل ابوالحسن بنی صدر می‌پردازد.

دو روز پیش عناصر یک گروهک تروریستی مورد حمایت عربستان سعودی با پوشش لباس نظامی به سوی جایگاه رژه نیروهای مسلح در اهواز که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شده بود، تیراندازی کردند. در این حادثه تروریستی، عناصر مسلح، رژه را به رگبار گلوله بستند که منجر به شهادت 25 تن و زخمی شدن69 نفر از حاضران در مراسم شد.

در ادامه ویدئویی در خصوص حادثه تروریستی اخیر مشاهده می‌کنید که در آن تصاویر این حمله با بخش‌هایی از فیلم «ماجرای نیمروز» شبیه‌سازی شده است.

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6677120/8686312?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

نظر شما