شناسهٔ خبر: 28305756 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فوتبال جهان| ادعای نشریه مارکا درباره برندگان مراسم بهترین‌های فیفا

R1015163/P35350/S3,1410/CT10

فوتبال جهان - نشریه مارکای اسپانیا اسامی تعدادی از برندگان و انتخاب شدگان مراسم معرفی بهترین‌های فوتبال جهان توسط فیفا را اعلام کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه مارکا ادعا کرده است که در تیم منتخب فوتبال جهان در سال 2018 توسط فیفا، داوید دخه‌آ سنگربان اسپانیایی تیم فوتبال منچستریونایتد از سوی فوتبالیست‌‌های دارای حق رأی به عنوان بهترین دروازه‌بان دنیا در سال جاری انتخاب شده است.

این در حالیست که دخه‌آ در فصل گذشته دستاوردی نداشت و در جام جهانی 2018 هم یکی از ضعیف‌ترین‌ها در پست خودش بود، تورنمنتی که در آن تیبو کورتوا، دروازه‌بان تیم ملی بلژیک و چلسی به عنوان بهترین دروازه‌بان معرفی شد.

در صورتی که ادعای مارکا درست از آب درآید، دخه‌آ به لیست دروازه‌بان‌هایی مانند دیدا، بوفون، نویر و کاسیاس ملحق می‌شود در این تیم قرار گرفته‌اند.

مارکا همچنین مدعی شده است که سرخیو راموس، مدافع میانی و کاپیتان تیم فوتبال رئال مادرید و اسپانیا هم به عنوان بهترین مدافع میانی دنیا در سال 2018 انتخاب شده و در تیم منتخب فیفا هم قرار گرفته است.

علاوه بر دخه‌آ و راموس، مارکا از رافائل واران، مارسلو، لوکا مودریچ، ایوان راکیتیچ، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو به عنوان دیگر اعضای تیم منتخب فیفا در سال 2018 نام برده است.

مراسم معرفی برترین‌های فوتبال دنیا توسط فیفا امشب (دوشنبه) از ساعت 21:30 به وقت تهران آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما