شناسهٔ خبر: 28305392 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آذربایجان‌شرقی| خط آهن میانه تا بستان آباد به‌زودی افتتاح می‌شود‌

R7887/P41362/S6,47/CT11

معاون استاندار آذربایجان شرقی‌ گفت: خط آهن میانه تا بستان آباد به‌زودی افتتاح می‌شود‌.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از میانه، رحیم شهرتی‌فر در آئین معارفه فرماندار ویژه شهرستان میانه که در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه شهرستان میانه دارای پتانسیل‌های بسیار بالایی است اظهار داشت: در سال 80 فرماندار میانه بودم و در سال 85 از مردم این دیار خداحافظی کردم؛ بهترین لحظات عمرم را در شهرستان میانه سپری کرده‌ام مردم ایران مردمان خونگرم هستند اما مردم شهرستان میانه خونگرم‌تر و قدرشناس‌تر هستند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی بابیان اینکه فرماندار جدید میانه باید به دنبال تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام باشد افزود: راه‌آهن میانه- تبریز جزو پروژه‌های بسیار مهم و چندین ساله است این پروژه با پیگیری استاندار آذربایجان شرقی به‌صورت جدی پیشرفت می‌کند که به‌زودی شاهد افتتاح خط آهن میانه-بستان آباد هستیم.

وی‌ اذعان کرد: فرد مدیر باید لایق سمت خود باشد ما به مسئله مهارت در انتصاب مدیران توجه زیادی داریم انتصابی که امروز در شهرستان میانه انجام پذیرفت همه این موارد را شامل می‌شود چراکه فرماندار جدید هم شخصیت و هم دانش مطلوبی دارد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه اختیارات با مسئولیتی که به مدیران داده می‌شود تناسب چندانی ندارد گفت: برای مدیریت شرایط فعلی کشور باید مرکز اختیارات استان‌ها را افزایش داده و آن را قانونی کنند.

‌وی بابیان اینکه مصلحت این بود که فردی بومی فرماندار شهرستان میانه شود عنوان کرد: وزیر کشور محمدرضا مشایخی را به‌عنوان فرماندار جدید میانه منصوب کرده و حمید شکری نیز به‌عنوان فرماندار مراغه انتخاب شدند.

انتهای پیام/ ت/ ز

نظر شما