شناسهٔ خبر: 28305301 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اعتراف پدر به قتل دختر ۱۲ ساله‌اش در جنوب پایتخت

R1370/Psaadati/S2,25,1392/CT1

پدر پس از چند روز به قتل دختر ۱۲ ساله‌اش در جنوب تهران اعتراف کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا؛ 25 شهریور امسال مأموران پلیس راه‌آهن در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند دختر دوازده‌ ساله‌ای در بیمارستان بهارلو به کام مرگ فرو رفته و شواهد نشان از مشکوک بودن مرگ این دختر دارد.

دقایقی بعد از اعلام این خبر قاضی دشتبان؛ بازپرس امور جنایی تهران به‌همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی در بیمارستان حاضر و مشغول تحقیقات درباره مرگ این دختر شدند.

بررسیهای اولیه نشان داد که آثار خفگی روی گردن و ضربات روی سر این دختر وجود دارد و وی به‌قتل رسیده است به این ترتیب تحقیقات از پدر مقتول در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و وی در اظهاراتش به بازپرس گفت: کارمند هستم و شب قبل (24 شهریور) در شیفت شب مشغول کار بودم، صبح (25 شهریور) به خانه بازگشتم اما هرچه زنگ خانه را زدم کسی پاسخگو نبود که با کلید در را باز کردم و به‌محض ورود به خانه با وضعیت بی‌رمق دخترم مواجه شدم، سپس دخترم را سوار بر خودرو کرده و به‌سرعت به بیمارستان منتقل کردم اما دخترم جان باخته بود.

مادر این دختر نیز در اظهاراتش به بازپرس گفت که در زمان حادثه در منزل نبوده و برای ثبت‌نام دخترش در مدرسه از خانه خارج شده بود.

در ادامه تحقیقات جسد دختر برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و بررسی‌ها در این رابطه با این پرونده ادامه داشت که پدر مقتول به قتل دخترش اعتراف کرد.

پدر مقتول در اظهاراتش اعتراف کرد که روز حادثه پس از جروبحث با دخترش، چند ضربه به سر او زده و سپس وی را خفه کرده است.

تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما