شناسهٔ خبر: 28305266 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فرهیختگان آنلاین | لینک خبر

پاسخ حجت‌الاسلام رستمی به پيام تبريك سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی:

امیدوارم با همکاری جامعه علمی و دانشگاهی کشور بتوانیم گام‌های موثری در جهت رسیدن به خروجی مطلوب برداریم

رئيس نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در نامه‌ای به پيام تبريك جناب آقای دکتر محمدمهدی طهرانچی پاسخ گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، به نقل از مركز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، متن نامه حجت‌الاسلام والمسلمين رستمی به اين شرح است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمدمهدی طهرانچی
سرپرست محترم دانشگاه آزاد اسلامی

سلام علیکم؛
احترما، بدین وسیله از ارسال پيام محبت آميز و حسن نظر حضرتعالی، به رسم ادب و قدرشناسی، تشكر می‌نمايم و متقابلا توفیق روز افزون، سعادت و سلامت‌تان را از درگاه خداوند منان خواهانم.

امیدوارم با استعانت از الطاف الهی، دعای خیر و همکاری جامعه علمی و دانشگاهی کشور بتوانیم گام‌های موثری در جهت رسیدن به خروجی مطلوب که همانا پرورش انسان‌های بزرگ و مدیران کارآمد و در طراز انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی(ره) می‌باشد، برداریم.

از خداوند متعال تداوم توفیقات حضرتعالی را مسألت می‌نمایم.

مصطفی رستمی

 

گفتنی است متن پیام تبریک جناب آقای دكتر محمدمهدی طهرانچی به رئيس نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها بدين شرح است:

حضرت حجت الاسلام و المسلمين جناب آقای دكتر مصطفی رستمی

با اهداء سلام و تحيات
انتصاب شایسته جنابعالی را به ریاست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم.

مسلماً نقش و جایگاه مؤثر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ایجاد دانشگاهی انقلابی، متعهد و منطبق با ارزش‌های اسلامی و تعمیق آگاهی‌های معرفتی، دینی و اخلاقی دانشجویان و دانشگاهیان دارای اهمیت است.

ژرف‌اندیشی رهبر معظم انقلاب در انتخاب و اعتماد به مدیران جوان، فرصت جدیدی را در تغییر نگرش‌ها، استفاده از نیروهای خوش‌فکر و توانمند به جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و انگیزه بیشتر برای مجموعه مدیریتی دانشگاه‌ها ایجاد می‌کند و چنین رویکردی می‌تواند در بسیاری از موارد راهگشا باشد.

حضور جنابعالی در هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان مدیری جوان و البته با تجربه، نوید روزهای پرفروغی را همچون گذشته می‌دهد که این حضور به جهت توسعه و تقویت برنامه‌ها و ارتقای جایگاه دانشگاه اثربخش خواهد بود.

رجاء واثق دارم با عنایت خداوند متعال و با تأسی از رهنمودهای گوهربار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و تکلیف‌ محوری نشأت‌گرفته از باورهای دینی و انقلابی به‌منظور صیانت از میراث ماندگار امام راحل و آرمان‌های گرانقدر انقلاب اسلامی، کمک خواهید کرد تا جوانان دانشگاهی خود را برای مسئولیت‌پذیری بیشتر در جامعه آماده کنند.

اميد است در پرتو عنایات حضرت حق در همه عرصه‌های زندگی همواره به عنوان نیروی خدمتگزار برای تعالی جمهوری اسلامی ایران، گام‌های مستحکم و مستمری بردارید. توفیقات روزافزون جنابعالی را از درگاه ایزد منان خواستارم.

محمدمهدی طهرانچی

نظر شما