شناسهٔ خبر: 28305250 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

میرلوحی:

بعد از شکایت قالیباف با کفالت آزاد هستم

عضو شورای شهر تهران گفت: آنچه که مشخص است بازپرس 3 اشکال اساسی را به عنوان شکایت از سوی قالیباف مطرح کرد که از جمله می‌توان به مصاحبه بنده درخصوص لیست املاک و بازگشت آن و هزینه انجام شده در سال آخر فعالیت قالیباف شهردار اسبق تهران بیان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی برنا، محمود میرلوحی، عضو شورای شهر تهران در نشست خبری اعضای کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران که دقایقی پیش با حضور سیدابراهیم امینی رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورا و سایر اعضای این کمیسیون برگزار شد در پاسخ به این پرسش که آیا قالیباف شهردار سابق تهران از شما شکایت کرده اظهار کرد: بله آقای قهرمانی وکیل آقای قالیباف از من درخصوص دو مصاحبه‌ای که با خبرگزاری ایلنا داشته‌ام شکایت کرده است.

وی تصریح کرد: در این دو مصاحله‌ای که بنده با خبرگزاری ایلنا داشته‌ام نکاتی را در مصاحبه عنوان کرده‌ام که به نوعی در این مصاحبه‌ها رویکردهای اصلاح ساختاری و همچنین استرداد املاکی که در گذشته برخی افراد غیر بوده است را بیان کرده‌ام و البته ترجیح ما این است که بی سر و صدا این موارد را انجام دهیم و به وقتش در این زمینه توضیح خواهیم داد.

عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران بیان کرد: آنچه که مشخص است بازپرس 3 اشکال اساسی را به عنوان شکایت از سوی قالیباف مطرح کرد که از جمله می‌توان به مصاحبه بنده درخصوص لیست املاک و بازگشت آن و هزینه انجام شده در سال آخر فعالیت قالیباف شهردار اسبق تهران بیان کرد.

میرلوحی با بیان اینکه در شکایت مطرح شده از سوی قالیباف به موضوع تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب از سوی بنده اشاره شده است بیان کرد: ما در زمان آغاز ریاست جمهوری روحانی در دولت یازدهم تجربه‌ای را کسب کردیم که در آن مقطع و زمانی که روحانی دولت را از احمدی‌نژاد تحویل گرفت، گزارشی از تغییر و تحول اعلام نشد و در واقع کسانی که در آن زمان مسبب نابسامانی بودند هم اکنون مدعی هستند و ما با توجه به این تجربه در زمان نجفی ترکیب و تهیه گزارش تغییر و تحول در شهرداری تهران کردیم.

وی با تاکید بر اینکه در این پرونده قالیباف به طور شخصی از من شاکی شده است گفت: هم اکنون بنده نیز با کفالت آزاد شده‌ام و یک بار هم به دادسرا احضار شدم.

نظر شما