شناسهٔ خبر: 28305026 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

کرگر: آرسنال و منچستریونایتد محتمل ترین گزینه ها برای از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان هستند

میلاد وفادار

اسطوره لیورپول، با توجه به شش هفته ابتدایی لیگ برتر، آینده خوبی را برای آرسنال و یونایتد متصور نیست.

صاحب‌خبر -

طرفداری- از دید جیمی کرگر، منچستریونایتد و آرسنال احتمال بالاتری برای از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دارند.

به گزارش سایت گل، در هفته ششم لیگ برتر شاهد امتیاز از دست دادن منچستریونایتد و چلسی بودیم تا لیورپول تنها تیمی باشد که رکورد صد درصدی پیروزی خود را حفظ می کند. با وجود پیروزی 2-0 شاگردان اونای امری مقابل اورتون، کرگر اعتقاد داشت توپچی ها و شیاطین سرخ برای حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده، باید چیزهای بیشتری ارائه کنند. او در پاسخ به این که چه تیم هایی نمی توانند در چهار رتبه برتر لیگ قرار بگیرند، گفت:

با توجه به آنچه تا کنون و در شش بازی ابتدایی دیدیم، باید بگویم آرسنال و منچستریونایتد. سایر تیم ها کمی جلوتر از این ها به نظر می رسند. تاتنهام کمی تلو تلو خورد اما روز گذشته نتیجه خوبی گرفت و با این وجود رقابت مثل همیشه برای شش تیم برتر بسیار تنگاتنگ خواهد بود. 

کرگر امتیاز از دست ندادن مقابل تیم های ضعیف تر را، نکته کلیدی برای موفقیت دانسته است. فصل قبل منچسترسیتی با 100 امتیاز قهرمان شد و به باور کرگر تیمی که می خواهد این فصل قهرمان شود، دست کم باید 90 امتیاز جمع کند.

به نظرم شش تیم برتر در حدی پیشتاز هستند که اگر یکی-دو تای آن ها امتیاز از دست بدهد، ارزش بسیار بالایی برای سایر تیم ها دارد چون این امتیازهای از دست رفته روی هم انباشته می شوند. تا کنون لیورپول و منچسترسیتی روی روند برد هستند و امتیاز از دست دادن تاتنهام، آرسنال، چلسی و یونایتد مقابل دو تیم ضعیف تر، واقعا مسئله بزرگی است. سیتی فصل گذشته نشان داد که هر کس می خواهد این فصل قهرمان شود، باید بالای 90 امتیاز کسب کند؛ این مقدار در دوران بازی من حدود 80 امتیاز بود. 

نظر شما