شناسهٔ خبر: 28304804 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

آئین بازگشایی دبیرستان نمونه دولتی آزادگان سدید

با حضور رضایی معاون سیاسی انتظامی فرمانداری تهران

ادامه رضایی معاون سیاسی انتظامی فرمانداری تهرانبزرگترین درس عاشورا، ایستادگی در برابر ظلم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش  منطقه 18،آیین بازگشایی دبیرستان نمونه دولتی آزادگان سدید، با حضورعبدالعظیم رضایی معاون سیاسی انتظامی فرمانداری تهران، انوشیروان رضایی معاون پرورشی و تربیت بدنی، جمالی کارشناس مسئول حراست، عابدین کارشناس مسئول دوره اول متوسطه و افراشی کارشناس روابط عمومی، برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مدیریت مدرسه ضمن تبریک به مناسبت شروع هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدرسه، و تسلیت به مناسبت شهادت سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) به مسؤولین خیر مقدم گفت.

در ادامه رضایی معاون سیاسی انتظامی فرمانداری تهران نیز ضمن خیر مقدم و تبریک به مناسبت بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس از ایستادگی مردم ایران در مقابل ظلم سخنانی بیان نمود و تأکید کرد: بزرگترین درس عاشورا، ایستادگی در برابر ظلم است.

وی اظهار داشت:  بزرگترین سرمایه جامعه، منابع انسانی است و کشور ما به لطف خدا سرشار از این نعمت بی کران است ، شما جوانان باید آینده مملکت را بسازید فکر و اندیشه شما راه گشا است.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری تهران عنوان نمود: روز آغازین بهارتعلیم و تربیت، روز مهر و مودت و دوستی را خدمت شما دانش آموزان و معلمین عزیز و اولیای معززتان تبریک عرض می کنم.

ایشان بیان نمود: مدرسه مقدمه راه است، هر پیشرفتی در هر زمینه ای ( مادی، اقتصادی ، اجتماعی، تربیتی و.... از مدرسه آغاز می شود، هرجا بشر به موفقیت های بزرگ دست پیدا کرده از راه علم بوده و منشأ آن مدرسه است، امیدوارم آموزش و پرورش ، مدرسه و تعلیم و تربیت در کشور عزیزمان به عنوان اولویت اول تبدیل شود.

درانتها رضایی معاون پرورشی و تربیت بدنی، سال تحصیلی جدید را به دانش آموزان و معلمین گرانقدر تبریک گفت و حضور معاون سیاسی انتظامی فرمانداری تهران و همراهانشان را خیر مقدم گفت و تشکر نمود.

گفتنی است از پیش کلاس ها و فضای مدرسه جهت ورود دانش آموزان آماده سازی شده است و دانش آموزان با معلمان و برنامه های ایشان معارفه و آشنا شدند.

 

نظر شما