شناسهٔ خبر: 28303918 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرهیختگان آنلاین | لینک خبر

کرمان و تهران قهرمان مسابقات کاراته دانشجویان دانشگاه آزاد

مسابقات کاراته دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی در مجموعه ورزشی آزادگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان به پایان رسید و تیم‌های کرمان و تهران با کسب بیشترین مدال طلا و نقره به مقام نخست دست یافتند.

صاحب‌خبر -
به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، تیم‌های کاراته دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های تهران و کرمان در مسابقات کاراته دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی به‌صورت مشترک عنوان قهرمانی را کسب کردند. در این مسابقات 100 کاراته‌کا در قالب 14 تیم در مسابقات کاراته دانشگاه آزاد اسلامی با هم رقابت کردند. مسابقات کاراته دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی در مجموعه ورزشی آزادگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان به پایان رسید و تیم‌های کرمان و تهران با کسب بیشترین مدال طلا و نقره به مقام نخست دست یافتند.

در این مسابقات تیم‌های قهرمان هرکدام با کسب دو گردن‌آویز طلا و یک مدال نقره به مقام نخست این رقابت‌ها رسیدند. تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در مسابقات کاراته دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به مقام سوم رسید. تیم کاراته استان سمنان نیز به‌عنوان تیم اخلاق این دوره از رقابت‌ها اعلام شد. عنوان فنی‌ترین بازیکن این مسابقات نیز به محمدطاهر عبداللهی، کاراته‌کای تیم دانشگاه آزاد اسلامی مازندران تعلق گرفت.

لازم به ذکر است دانشجوی کرمانی قهرمان مسابقات کاتای انفرادی دانشگاه آزاد اسلامی در بخش پسران شد. امیرحسین کرمی از آذربایجان‌شرقی به مقام دوم رقابت‌های بخش کاتای انفرادی دست یافت. محمدامین محمدی از واحد علوم و تحقیقات و حامد قاسمی از استان فارس نیز در سکوی سوم ایستاده و به صورت مشترک مقام سوم رقابت‌های کاتای انفرادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کشور را از آن خود کردند. مسابقات سراسری کاراته دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به مدت دو روز به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار شد.

 

* نویسنده : سعید طلایی‌فرد مسئول روابط‌عمومی ورزش دانشگاه آزاد

نظر شما