شناسهٔ خبر: 28303854 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

وضعیت نامشخص خاتم اردکان برای حضور در لیگ برتر والیبال

در حالی که فقط دو روز دیگر تا اعلام حضور در قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور در فصل جدید باقی مانده، تکلیف تنها نماینده استان یزد در این رقابت‌ها یعنی خاتم اردکان روشن نیست و هیچ یک از مسئولان شهرستان اردکان و استان جواب شفافی برای حمایت از این تیم پرطرفدار استان یزد نمی‌دهند.

صاحب‌خبر -

مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر والیبال ایران روز چهارشنبه چهارم مهرماه جاری در تهران برگزار می‌شود ولی همچنان حضور تنها نماینده استان یزد در این رقابت‌ها که اینک افتخار نایب قهرمانی لیگ برتر و قهرمانی آسیا را نیز یدک می‌کشد در هاله‌ای از ابهام است. فدراسیون والیبال در پیامی به باشگاه‌ها اعلام کرده که تیم‌ها فقط تا فردا سه‌شنبه سوم مهرماه فرصت دارند ضمن مراجعه به امور مالی فدراسیون و ارائه تسویه حساب و سایر الزامات ثبت‌نام، طبق آیین نامه لیگ ٩٧ نسبت به مجوز حضور در جلسه قرعه‌کشی و ارائه آن به سازمان لیگ اقدام کنند اما این در حالیست که مدیر عامل باشگاه خاتم از بلاتکلیفی تیم پرطرفدار استان یزد خبر می‌دهد.

 

«محسن ملت اردکانی» مدیر عامل تیم خاتم اردکان صبح امروز دوشنبه دوم مهرماه در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بلاتکلیفی این تیم در فصل جدید رقابت‌های سوپرلیگ کشورمان، گفت: ما همچنان منتظر حمایت‌های حامیان مالی باشگاه هستیم.

 

وی تصریح کرد: بعد از نایب قهرمانی در لیگ برتر برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا جنگیدیم و با قول مساعد مسولان استان و شهرستان پا به این رقابت‌ها گذاشتیم و به لطف خدا و دعای مردم، نماینده‌ی سربلندی برای کشورمان بودیم اما بعد از این رقابت‌ها هیچ چیز مشخص نیست و ما به عنوان قهرمان آسیا همچنان منتظر تصمیم مسئولان استان و شهرستان و حامیان مالی‌ هستیم .

 

ملت اردکانی خاطرنشان کرد: ما قدردان زحمات مجموعه مسئولان پیگیر دولتی و بخش خصوصی از جمله دکتر تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی و مهندس نوریان هستیم اما مشخص نبودن حمایت مالی از تیم برای فصل جدید، امید هزاران هوادار تیم خاتم را نه تنها در اردکان بله در دیگر شهرستان‌ها و مرکز استان کم‌رنگ و کمرنگ‌تر کرده است.

 

وی ابراز امیدورای کرد: اگر مطمئن باشیم که حمایت مالی در فصل جدید از تیم خاتم قطعی خواهد بود، دقیقه ای نیز تعلل نخواهیم کرد چرا که سال گذشته این موقع تمرینات آماده‌سازی تیم را نیز آغاز کرده بودیم.

 

بنا بر اعلام فدراسیون والیبال ایران در صورت عدم رعایت موارد مقدماتی برای حضور در لیگ تا قبل از تاریخ مذکور در فدراسیون والیبال، سازمان لیگ نسبت به جایگزینی تیم‌ها در مراسم قرعه‌کشی اقدام خواهد کرد.

 

 

نظر شما