شناسهٔ خبر: 28303601 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پرتاب دسته‌های بازی رایانه‌ای، دیدار لیگ سوئیس را متوقف کرد

تهران - ایرنا - هواداران خشمگین فوتبال با پرتاب توپ های تنیس و دسته های بازی های رایانه ای شرکت «ای اِی اسپورتس» به داخل زمین، بازی تیم های یانگ بویز و بازل را در سوپر لیگ سوئیس متوقف کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، شبکه تلویزیونی راشا تودی روز دوشنبه با درج این خبر نوشت: در جریان بازی، هواداران هر دو تیم خشم خود را با پرتاب اشیایی از جمله دسته های بازی پلی استیشن که روی آن ها عبارت توهین آمیزی علیه شرکت ای اِی اسپورتس (تولید کننده بازی های رایانه ای) نیز نوشته شده بود، ابراز کردند و برای مدت 15 دقیقه این بازی را از جریان انداختند.
هواداران ناراضی، اعتراض خود را نسبت به افزایش سرمایه گذاری در نسخه دیجیتال بازی فوتبال اعلام کردند؛ تیم فوتبال بازل در حال حاضر تیمی دیجیتال در بازی های رایانه ای به نام خود ثبت کرده است.
علاوه بر این، تماشاگران بنری را که روی آن طرح برجسته ای از دکمه توقف موجود روی دسته های بازی و همچنین شعارهایی علیه شرکت مذکور به چشم می خورد، بر فراز سکوها به اهتزاز در آوردند.
پس از جمع آوری اشیای پرتاب شده به داخل زمین، این بازی در نهایت با نتیجه پرگل 7 – 1 به سود یانگ بویز به پایان رسید تا آن ها با این برد شیرین، شکست 3 – صفر مقابل منچستریونایتد را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان، کاملا به دست فراموشی بسپارند.
شرکت ای اِی اسپورتس که در زمینه تولید و توسعه بازی های رایانه ای فعالیت می کند، به شکل فزاینده ای وارد دنیای تجارت شده و با توجه به اینکه بسیاری از باشگاه های بزرگ دنیا تیم دیجیتال خود را نیز در این بازی خریداری کرده اند، این شرکت در حال تبدیل شدن به غولی در تجارت جهان است.
گفتنی است اوایل سال جاری، «مسعود الدوساری» عربستانی به دنبال کسب عنوان قهرمانی رقابت های جهانی بازی های رایانه ای (فیفا 18) در لندن، 250 هزار دلار جایزه این رقابت رایانه ای را از آن خود کرد.
ورزشی**3991**1584

نظر شما