شناسهٔ خبر: 28303471 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرهیختگان آنلاین | لینک خبر

زکی‌پور در گفت‌وگو با «فرهیختگان»:

به خاطر دربی مقابل نساجی محتاط نبودیم/ به هواداران استقلال قول نتایج خوب را می‌دهیم

به هواداران قول می‌دهیم که در ادامه نتایج دلخواه آنها را کسب کنیم. درست است که نتوانسته‌ایم نتایج چندان خوبی در این فصل بگیریم اما مطمئن باشید تمام بازیکنان تلاش می‌کنند که بهترین نتایج را کسب کنند و مطمئن باشید به‌زودی این اتفاق خواهد افتاد.

صاحب‌خبر -
به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، استقلال تهران در بازی با نساجی مازندران نتوانست به پیروزی برسد؛ آن هم بعد از ناکامی در رسیدن به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا و هفته بعد هم دربی در پیش است. با این حال هافبک استقلال معتقد است استقلال مقابل نساجی تلاش خوبی داشت و در دربی هم شاهد عملکرد خوبی از این تیم خواهیم بود. گفت‌وگوی «فرهیختگان ورزشی» با میلاد زکی‌پور را در ادامه می‌خوانید:


درخصوص تساوی مقابل نساجی صحبت کنید. بعد از ناکامی مقابل السد نتیجه خوبی در مازندران نگرفتید؟

بله اما بازی خوبی انجام دادیم. می‌توانستیم پیروزی را کسب کنیم، چندین موقعیت گل هم داشتیم و از آنها استفاده نکردیم، البته این را هم بگویم شرایط زمین اصلا خوب نبود و فقط باید پاس‌های تک‌ضرب می‌دادیم و همین باعث می‌شد توپ مدام بالا و پایین برود و نتوانیم بازی همیشگی خود را ارائه دهیم.

ظاهرا استقبال هواداران قائمشهری از تیم شما خیلی خوب بوده!

خودم شمالی هستم و وقتی این هواداران را دیدم احساس غرور کردم. آنها 90دقیقه تیم خودشان را تشویق می‌کردند و یک ناسزا هم از زبان‌شان خارج نشد و این نشان می‌دهد چقدر فرهنگ‌شان بالاست. هواداران نساجی یک الگو در فوتبال ایران هستند.

قبول داری به خاطر دربی مقابل نساجی کمی محتاط بازی کردید؟

نه، این‌گونه نبود، زیرا اعتقاد دارم دربی هم همانند بازی‌های دیگر 3 امتیاز دارد و ما اصلا در جریان این بازی به دربی فکر نمی‌کردیم اما از لحظه‌ای که بازی تمام شد، اتفاقات بازی مقابل نساجی را فراموش کردیم و از الان فقط به دنبال 3 امتیاز در دربی هستیم.

پیش‌بینی تو از دربی پیش‌رو چیست؟ با یک پرسپولیس با‌ انگیزه بازی دارید!

دربی یک بازی خاص است و هر دو تیم می‌خواهند به پیروزی برسند، زیرا برای هواداران دو تیم کسب سه امتیاز در این بازی خیلی مهم است. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا پیروزی را کسب کنیم و هواداران‌مان خوشحال شوند.

حتما این را هم می‌دانی که همین هواداران از نتایج اخیر رضایت ندارند و نتیجه بد در دربی می‌تواند وضعیت را بحرانی کند!

به آنها قول می‌دهیم که در ادامه نتایج دلخواه آنها را کسب کنیم. درست است که نتوانسته‌ایم نتایج چندان خوبی در این فصل بگیریم اما مطمئن باشید تمام بازیکنان تلاش می‌کنند که بهترین نتایج را کسب کنند و مطمئن باشید به‌زودی این اتفاق خواهد افتاد. ما در خیلی از بازی‌ها بدشانسی آوردیم، تیم‌مان عملکرد خیلی خوبی داشته اما فقط نتوانستیم پیروزی کسب کنیم.

البته خودت عملکرد نسبتا خوبی در خط هافبک استقلال داری. در دربی هم بازی می‌کنی؟

من برای امسال خیلی‌ انگیزه دارم و دوست دارم بهترین بازی‌ها را انجام بدهم. تمام تلاشم این است که ابتدا رضایت کادر فنی و سپس هواداران را جلب کنم. این روزها خودم هم تمرینات اختصاصی انجام می‌دهم تا به بهترین مرز آمادگی برسم. حضور یا عدم‌حضورم در دربی هم طبعا به نظر کادر فنی برمی‌گردد. اگر انتخاب شوم تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا برای تیم موثر باشم.

با گذشت یک هفته از دیدار مقابل السد چه نظری در مورد این بازی داری؟ حیف شد به نیمه‌نهایی نرسیدید.

درست است که ما از آسیا حذف شدیم اما همه عملکرد ما را تحسین کردند. دیدید در همین بازی مقابل السد به‌رغم اینکه 10نفره شدیم می‌توانستیم این تیم را شکست دهیم. در مرحله گروهی با تیم‌های قدرتمندی هم‌گروه شدیم و همه از گروه مرگ حرف زدند اما به‌عنوان صدرنشین صعود کردیم، در حالی که کسی این پیش‌بینی را نداشت. مطمئن باشید در لیگ قهرمانان دوره آینده به مراحل بالاتر صعود خواهیم کرد.

 

* نویسنده : حسن بابازاده روزنامه‌نگار

نظر شما