شناسهٔ خبر: 28303243 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

قرارداد کولاکوویچ تمدید شده است؟/ وقتی مسئولان فدراسیون والیبال طفره می‌روند

خبرگزاری میزان- ابهامات در خصوص این که قرارداد کولاکوویچ تمدید شده یا خیر بیشتر از قبل شده است و مسئولان فدراسیون والیبال نیز واکنشی به این مسئله نداشته‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، پس از ناکامی تیم ملی والیبال در مسابقات قهرمانی جهان، صحبت‌های زیادی در خصوص تمدید یا عدم تمدید قرارداد کولاکوویچ شنیده شده است. از یک طرف کولاکوویچ در مصاحبه پس از بازی ایران با آمریکا عنوان کرد که تا سال ۲۰۲۰ با فدراسیون والیبال ایران قرارداد دارد، اما از طرفی دیگر هم ضیایی در آخرین مصاحبه خود با خبرگزاری میزان گفت که بحث تمدید قرارداد کولاکوویچ به پس از مسابقات جهانی موکول شده است.

اما جالب‌ترین موضع‌گیری را امیرحسین منظمی داشته است. او در خصوص این که قرارداد کولاکوویچ تمدید شده یا نه عنوان کرده که از این مسئله بی‌خبر است و تنها شنبده که فدراسیون والیبال به دنبال تمدید قرارداد وی تا ۲۰۲۰ بوده است. این که نفر دوم یک فدراسیون از قرارداد سرمربی تیم ملی و مدت آن بی‌اطلاع است و تنها به شنیده‌هایش اکتفا می‌کند قابل توجیه نیست، مگر این که منظمی سمتی فرمالیته و تشریفاتی در فدراسیون والیبال داشته باشد.

وقتی یک مجری سابق تلویزیون در فدراسیون والیبال سمت می‌گیرد نباید از اظهانظر‌های اینچنینی توسط دبیر فدراسیون والیبال تعجب کرد. فدراسیون والیبال حال و روز خوشی ندارد و این مسئله در حوزه‌های مختلف این فدراسیون به وضوح قابل مشاهده است.

انتهای پیام/

نظر شما