شناسهٔ خبر: 28302933 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

لیگ داخلی والیبال در ارومیه برگزار می‌شود

مربی تیم‌های پایه باشگاه شهرداری ارومیه از برگزاری لیگ داخلی والیبال خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛یوسف قربانی مربی تیم‌های پایه باشگاه شهرداری ارومیه بیان داشت: امسال نحوه تست گیری از بازیکنان نوجوان به شیوه‌ای متفاوت‌تر از سال‌های قبل در حال برگزاری ست.

قربانی ادامه داد:هر سال با توجه به اینکه تیم‌های پایه باشگاه دیر بسته می‌شد مشکلات زیادی به همراه داشت که با تصمیم مدیرعامل باشگاه ،امسال پیشنهاد برگزاری لیگ داخلی والیبال باشگاه جهت ارزیابی و شناسایی بازیکنان مستعد ارائه شد و با تعامل و همفکری مربیان پایه در راستای برگزاری این لیگ شرایط مسابقه به گونه‌ای رقم خورده است که همه بازیکنان حاضر در این رقابت‌ها در جریان بازی‌ها قرار بگیرند.

یوسف قربانی با بیان اینکه مربیگری رده نوجوانان باشگاه بر عهده اینجانب می‌باشد تصریح کرد:یکی از مزیت‌های برگزاری لیگ داخلی والیبال این می‌باشد که در طول برگزاری رقابت‌ها با زیر نظر داشتن همه بازی‌ها در یک فرصتی یکسان برای همه، بازیکنان آبدیده به چشم خواهند آمد و این امر موجب خواهد شد تا بازیکنانی که واقعا مستحق پوشیدن لباس تیم شهرداری ارومیه را دارند به حق خود برسند.

سرمربی تیم نوجوانان شهرداری ارومیه ادامه داد:نزدیک به ۱۶۰ نفر بازیکن در رده سنی نوجوانان در این لیگ ثبت نام کرده اند که متشکل از ۱۱ تیم در طول برگزاری این رقابت‌ها به مصاف هم خواهند رفت.

قربانی با بیان اینکه هفته اول این رقابت‌ها در سطح متوسطی برگزار شد افزود: یقین دارم در هفته‌های آتی کیفیت مسابقات به مراتب بالاتر خواهد رفت و برای اینکه بازیکنان برای عضویت تیم شهرداری ارومیه نائل گردند رقابت تنگاتنگی با هم خواهند داشت.

وی ادامه داد:قطعا پیکره تیم نوجوانان شهرداری ارومیه به غیر از چند بازیکن شاخص از بین این نوجوانان انتخاب خواهد شد و طبق اهداف باشگاه با ۲۰ بازیکن قرارداد خواهیم بست تا باشگاه در مورد نیاز از این بازیکنان استفاده نماید و همین موضوع باعث خواهد شد تا بازیکنان شاخص مغرور نباشند و هر لحظه احساس خطر نمایند.

قربانی در پاسخ به این سوال که زمان برگزاری لیگ برتر نوجوانان کشور کی خواهد بود؟ اذعان داشت: هنوز زمان برگزاری مسابقات تیم‌های پایه اعلام نشده وکمافی سابق مرحله اول مسابقات درآذر ماه خواهد بود واگر مسابقات دومرحله‌ای باشد دور دوم به میزبانی راضی هستیم و برای میزبانی با نظر موافق مدیر عامل باشگاه اعلام آمادگی خواهیم کرد.
 
انتهای پیام/م

برگزاری لیگ داخلی والیبال در ارومیه

نظر شما