شناسهٔ خبر: 28302665 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

آبشک: تساوی برابر استقلال عادلانه بود

تیم ما به اشتباهات داوری عادت کرده است

هافبک تیم نساجی مازندران معتقد است که اگر اشتباهات داوری برای تیمش وجود نداشت، نساجی در حال حاضر رتبه سوم جدول را در اختیار خود داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه" تیم نساجی مازندران در هفته هفتم لیگ برتر ایران توانست برابر استقلال به نتیجه تساوی بدون گل برسد. یکی از بازیکنان نساجی که عملکرد خوبی در میانه زمین از خود به جا گذاشت و توانست خط هافبک آبی پوشان را از کار بیاندازد، محمد آبشک بود. وی در خصوص این دیدار در گفت و گو با خبرنگار ما گفت:


بازی مقابل استقلال پایاپا بود. ما نقاط قوت حریف را می‌دانستیم و بالاخره  در تمرینات روی این نقاط ضعف و قوت کار کرده بودیم. چند موقعیت نصف و نیمه هم داشتیم. البته آنها هم چند موقعیت داشتند و به نظرم نتیجه عادلانه بود. اینکه گفته شده من در بازی مقابل استقلال و پرسپولیس خوب کار کرده‌ام لطفی است که به من داشته‌اند اما من همیشه سعی می‌کنم با تمام وجود در میدان مسابقه حاضر شوم و در کنار آن تلاش می‌کنم که نمایش من دیده شود.

 

 

آبشک نظر خود در مورد اشتباهات داوری برای نساجی را اینگونه بیان کرد:


تقریبا ما به این نوع قضاوت داوران عادت کردیم و در هر بازی با تصمیم سرنوشت سازی که به ضرر تیم ما گرفته می‌شود اینطور نتیجه بر خلاف میل ما رقم می‌خورد. در دیدار قبل بازیکن ما به ناحق اخراج شد و در این مسابقه در حالی که ضمن اعلام پنالتی باید آن بازیکن هم اخراج می‌شد، این اتفاق رخ نداد. فکر می‌کنم پنالتی صددرصد را آقای زرگر به دلیل نداشتن دید کافی نگرفت و مطمئنا اگر اشتباهات داوری نبود تیم ما الان دوم یا سوم جدول قرار داشت.

 

آبشک در خصوص شرایط تیم نساجی گفت:


نسبت به هفته اول تیم ما پیشرفت قابل قبولی داشته و بالاخره در بازی‌هایمان هم می‌توانید این را به وضوح شاهد باشید، فکر می‌کنم اگر اشتباهاتمان را کاهش دهیم و تمرکزمان را بیشتر کنیم، می توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم. جو و فضای حمایتی در قائمشهر سنگین است و تماشاگران ما در اکثر مسابقات ما سنگ تمام می‌گذارند. فکر می‌کنم تیم ما خوب است چون هم از لحاظ بازیکن هم از لحاظ تماشاگر و هم از نظر کادرفنی جز تیم های خوب لیگ ایران هستیم.

 

 

هافبک تیم نساجی هم‌چنین درباره دیدار تیمش با سایپا تهران گفت:
سایپا هم تیم خوبی دارد و تشکیلات منسجم و منظمی دارد. اما ما در خانه خودمان بازی می‌کنیم و فکر می‌کنم به اندازه کافی امتیاز از دست دادیم و باید در آن بازی با تمام وجود برای کسب سه امتیاز به میدان برویم.

 

نظر شما