شناسهٔ خبر: 28302178 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خنثی سازی توطئه دشمنان با بسیج اقتصادی

رییس پدافند غیرعامل کشور :دشمنان با همه ابزار برای به زانو در آوردن ملت انقلابی وارد میدان شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رییس پدافند غیرعامل کشور امروز در مراسم صبحگاه مشترک هفته دفاع مقدس در کارخانه ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه دولت و ملت در دوران دفاع مقدس با بسیج اقتصادی بحران های زیادی را پشت سر گذاشتند گفت: امروز ما توانمندیم دو برابر نیاز کشور درآمد ارزی ایجاد کنیم و باید با اصلاح الگوی مصرف و حمایت از کالای ایرانی با بسیج اقتصادی توطئه دشمنان را خنثی کنیم.
سردار غلامرضا جلالی با بیان اینکه بازدارندگی همراه با صلح پایدار توان و قدرت نظامی ما در منطقه است گفت: امروز همه مسئولان باید درک صحیحی از جنگ اقتصادی دشمن داشته باشند و با پیروی از رهنمودها و روشنگری های رهبر معظم انقلاب با انسجام ملی و وحدت سیاسی در مقابل صف باطل دشمنان ایستادگی کنند.
وی با اشاره به حادثه تروریستی اهواز افزود: دشمن پس از شکست در جبهه مقاومت عراق و سوریه به دنبال خدشه دار کردن امنیت ملی کشور است.
منصوریزدی زاده مدیر عامل کارخانه ذوب آهن هم در این آیین با اشاره به توانایی تولید بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن چدن در کارخانه ذوب آهن گفت : با برنامه ریزی های صورت گرفته و استفاده از توان بالای نیروی انسانی متخصص در کارخانه ذوب آهن و با تامین مواد اولیه در سال جاری به این میزان تولید دست می یابیم.

خنثی سازی توطئه دشمنان با بسیج اقتصادی خنثی سازی توطئه دشمنان با بسیج اقتصادی خنثی سازی توطئه دشمنان با بسیج اقتصادی خنثی سازی توطئه دشمنان با بسیج اقتصادی خنثی سازی توطئه دشمنان با بسیج اقتصادی خنثی سازی توطئه دشمنان با بسیج اقتصادی خنثی سازی توطئه دشمنان با بسیج اقتصادی خنثی سازی توطئه دشمنان با بسیج اقتصادی خنثی سازی توطئه دشمنان با بسیج اقتصادی خنثی سازی توطئه دشمنان با بسیج اقتصادی خنثی سازی توطئه دشمنان با بسیج اقتصادی

نظر شما