شناسهٔ خبر: 28302141 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم خبر داد

انهدام باند سارقان احشام در سمیرم / سرقت 350 راس دام

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم از انهدام باند سارقان احشام با سرقت350 رأس دام در سمیرم خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ سهراب قرقانی گفت: اعضای باند 3 نفره سارقان احشام در عملیات ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان سمیرم دستگیر و به سرقت 350 رأس دام در 30 فقره اعتراف کردند.

وی ادامه داد: در پی شکایت تعدادی از دامداران عشایری شهرستان سمیرم در خصوص سرقت احشام آنها بلافاصله تیم ویژه ای متشکل از مجربترین کارآگاهان پلیس آگاهی و ماموارن ستادی و پلیس های تخصصی موضوع دستگیری سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم خاطر نشان کرد: سرانجام با یک کار هماهنگ، منسجم و تلاش شبانه روزی ماموران توانستند در یک عملیات سریع و غافلگیرانه 3 سارقی که به صورت باندی فعالیت می کردند را شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان تاکنون به سرقت 350 رأس از احشام دامداران در 30 فقره به ارزش 3 میلیارد و 700 میلیون ریال و سرقت 3 دستگاه ترانس و مقادیری سیم برق به ارزش یک میلیارد و 800 میلیون ریال اعتراف کردند.

سرهنگ قرقانی با بیان اینکه تا کنون 30مالباخته در این پرونده مورد شناسایی قرار گرفتند اظهار کرد: با توجه به غیر بومی بودن متهمان تحقیقات تکمیلی برای دستگیری سایر افراد مرتبط با سارقان و کشف سرقت های احتمالی دیگر توسط آنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم گفت: به دامداران و صاحبان احشام توصیه می کنیم با رعایت موارد ایمنی و امنیتی فرصت ارتکاب جرم را از سارقان بگیرند و در صورت مشاهده هر گونه تردد مشکوک افراد غیر بومی سریعاً موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت های 110 موضوع را به ماموران پلیس اطلاع دهند.

 

نظر شما