شناسهٔ خبر: 28301317 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

نمک پاشی ارگان دولت روی زخم خانواده شهدا

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز، روزنامه ایران در گزارشی نوشت: «لوایح مرتبط با FATF  در هفته جاری هم در دستور کار صحن علنی قرار نخواهند گرفت اما رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی  معتقد است که در فرصت باقی‌مانده تا مهلت این کارگروه به ایران، کار تصویب لوایح به سرانجام می‌رسد. حشمت‌الله فلاحت پیشه در حالی این موضوع را به «ایران» می‌گوید که روز شنبه جلسه‌ای در مجلس با هدف بررسی همه جانبه لایحه CFT برگزار شده بود. در این جلسه رئیس مجلس، وزیر اطلاعات، وزیر امور خارجه، رئیس کل بانک مرکزی، سرپرست وزارت اقتصاد، رؤسا و نمایندگان فراکسیون‌های امید و مستقلین مجلس، رؤسای کمیسیون‌های امنیت ملی و قضایی و جمعی از حقوقدانان مجلس حضور داشتند...به نظر می‌رسد که این جلسه قدری احتمال تصویب لوایح چهارگانه را افزایش داده باشد. این را می‌شود از سخنان دیروز فلاحت پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس دریافت. او به «ایران» گفته است: «در جلسه روز شنبه کسی راجع به محتوای CFT بحثی نداشت».


پیگیری موضوع FATF از سوی ارگان دولت چیزی جز پاشیدن نمک بر زخم خانواده‌های شهدای تروریستی اهواز نیست.

کشورهای سلطه‌گر غربی در نمایشی مضحک کارگروه FATF را با عنوان ادعایی نهاد مبارزه با پولشویی و تروریسم تشکیل داده‌اند. کارگروهی که مقر اصلی آن در فرانسه است. کشوری که میزبان گروهک تروریستی منافقین است. گروهکی که دستش به خون 17 هزار ایرانی آلوده است.

در حال حاضر سرکرده‌های گروهک‌های تروریستی ضدایرانی از جمله گروهک الاحوازیه تحت حمایت برخی دولت‌های اروپایی (گردانندگان FATF) قرار داشته و به راحتی در این کشورها کنفرانس خبری و میتینگ برگزار می‌کنند و در مصاحبه با شبکه‌های تلویزیونی ضدایرانی مستقر در اروپا نحوه ترور مردم ایران را شرح می‌دهند!

جالب اینجاست که فرانسه و انگلیس و برخی دیگر از کشورهای اروپایی با وجود حمایت گستاخانه و بی‌ملاحظه از قاتلان 17 هزار شهروند ایرانی و تروریست‌های تجزیه‌طلب، به عنوان مالکان مافیای FATF از ما می‌خواهند در راستای شفافیت و صداقت (!) و برای استفاده از مزایای برجام، تعهدات جدیدی را ذیل FATF و ملحقات آن بپذیریم که وجه مشترک آنها ادعای «مبارزه با تروریسم و پولشویی حمایت‌های مالی از تروریست‌ها» می‌باشد!

لازم به ذکر است که چندی پیش «سیگال مندلکر» معاون خزانه‌داری آمریکا- اتاق جنگ اقتصادی آمریکا- نسبت به طولانی شدن روند تصویب لوایح استعماری FATF در مجلس ایران از جمله کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم (CFT) معترض شده بود.

نمایندگان مجلس می‌بایست با هوشیاری نسبت به موضوع FATF وارد عمل شده و لوایح مرتبط با آن را از دستور خارج کنند

منبع: مشرق

نظر شما