شناسهٔ خبر: 28300804 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فرمانده سپاه استان گلستان: نیروهای مسلح در محرومیت‌زدایی و اقتصادمقاومتی کنار مردم ایستادند

R41471/P41362/S6,70/CT11

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: اینکه نیروهای مسلح و نظامی به دنبال ساخت مدرسه، مسجد، خانه عالم، تامین آب کشاورزی و غیره هستند به این معنا است که در کنار تولید امنیت پایدار برای مردم، در محرومیت‌زدایی و اقتصادمقاومتی هم کنار مردم ایستاده‌ایم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سردار حسین معروفی ظهر امروز در مراسم متمرکز افتتاح 8 پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی استان گلستان ضمن گرامیداشت یاد شهدای حادثه تروریستی اهواز اظهار داشت: در 2 روز گذشته شاهد زیبایی‌های زیادی در فضای حقیقی و مجازی بودیم. دشمن با این جنایت به‌دنبال انشقاق ما بود اما این اتفاق سبب وحدت و انسجام ملت ما شده است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به افتتاح متمرکز 8 پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی عنوان کرد: محرومیت زدایی یک دستورالعمل و وظیفه برای سپاه نیست بلکه غیرت و رسالت پاسداری ما ایجاب می‌کند که محرومیت‌زدایی را به عنوان یک اقدام جهادی دنبال کنیم.

وی خاطرنشان کرد: سپاه در حوزه جهاد و سازندگی است. اینکه نیروهای مسلح و نظامی به دنبال ساخت مدرسه، مسجد، خانه عالم، تامین آب کشاورزی و غیره هستند به این معنا است که در کنار تولید امنیت پایدار برای مردم، در محرومیت‌زدایی و اقتصادمقاومتی هم کنار مردم ایستاده‌ایم.

سردار معروفی گفت: همان‌طور که در دفاع مقدس جان دادیم امروز هم به فرمان امام خود برای مردم جان و آبرویمان را می دهیم.

وی با اشاره به برخی پروژه‌های قابل افتتاح امروز گفت: افتتاح چندمدرسه، خانه عالم، مسجد، کانون فرهنگی و دیواره سازی برای مهار آب های سطحی از برنامه‌های امروز است. این قول را هم به مردم می‌دهیم که در دهه فجر امسال 30 پروژه عمرانی را به بهره‌برداری برسانیم.

انتهای پیام/ ز

نظر شما