شناسهٔ خبر: 28300079 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: العالم | لینک خبر

وزیر بهداشت: مردم خوزستان پای آرمان های نظام هستند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مردم خوزستان افزون بر این که پای آرمان های نظام هستند در عین حال شهدای خود را تکریم و با خانواده های آنان نیز ابراز همدردی می کنند.

صاحب‌خبر -

العالم ـ ایران ـ سیاسی

حسن قاضی زاده هاشمی روز دوشنبه در حاشیه آیین تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خوزستانی ها با آمدنشان در این مراسم نشان دادند که به آرمان های نظام پای بند هستند و جز این هم از این مردم نجیب انتظار نمی رفت.
وی با بیان این که خوزستان به گفته امام دین خود را به اسلام ادا کرده است، افزود: وحدت مردم خوزستان از تیره ها و قومیت های مختلف امروز مثال زدنی است و ما باید قدر این وحدت را بدانیم.
وزیر بهداشت افزود: تمام مراکز درمانی در آماده ‌باش کامل هستند و مسئولان کشوری و استانی بر روند درمان مجروحان و انجام اقدام های لازم، نظارت کامل دارند.
قاضی زاده هاشمی گفت: متاسفانه عده ای با لباس مبدل بین مردم نفوذ کرده بودند و به طرف جایگاه تیراندازی کردند که تعدادی شهید و مجروح شدند، به طور قطع اطلاعات دقیق و تکمیلی را نیروهای امنیتی به موقع اعلام می کنند و با عقبه عاملان این جنایت برخوردهای لازم می شود.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه به بیمارستان های اهواز رفت و از نزدیک با مجروحان حادثه تروریستی روز شنبه دیدار و روند درمان آنها را بررسی و دستورهای لازم صادر کرد.
به گزارش ایرنا، تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز دوشنبه با حضور مسئولان ملی، استانی و جمعیت گسترده مردم از مقابل حسینیه ثارالله به سمت بهشت آباد این شهر انجام شد.
در این آیین وزیران اطلاعات، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دو نماینده مقام معظم رهبری، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، رئیسان سازمان بنیاد شهید و کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی و شمار دیگری از مقام های لشگری و کشوری حضور داشتند.
حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز، صبح شنبه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، منجر به شهادت 24 نفر و زخمی شدن 68 نفر دیگر شد که تاکنون 41 نفر آنان از بیمارستان مرخص شده اند.

نظر شما