شناسهٔ خبر: 28299817 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

گزارش مهر از مشکلات ساکنان شهرک امید :

روایت پارکینگ دردسرساز/ امنیت ساکنان شهرک امید در خطر است

قرار است تهران شهری بهتر برای زندگی باشد اما ساکنان شهرک امید در منطقه ۴ به دلیل وجود پارکینگ خودروهای تصادفی دچار مشکلاتی زیادی شده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، خروجی پل عابر پیاده شهرک امید را ماشین های سنگین مسدود کرده اند، این خودروها مربوط به زمینی است که سال ها به پارکینگ ماشین های تصادفی بدل شده است. این پارکینگ مدت ها است به معضلی برای ساکنان این شهرک تبدیل شده است.

از نا امنی و تجمع شبانه افراد بی خانمان تا دیدن تصاویر هر روزه خودروهای تصادفی آن هم انتهای پل عابر پیاده این شهرک.

یکی از ساکنان این شهرک با اشاره به پارک خوروهای سنگین در این محدوده می گوید: وضعیت لاین کندروی شهرک و پارک کردن ماشین های سنگین جلوی پارکینگ این محله و خروجی پل عابر پیاده معضلی برای اهالی این محدوده شده است.  

به گفته این ساکن شهرک امید، تاکنون بارها این موضوع پیگیری شده اما به نتیجه نرسیده است. صاحبان این پارکینگ به تنها چیزی که فکر نمی کنند آسایش و رضایت ساکنان شهرک است.

او می گوید: بارها این موضوع از نهادهای مختلف پیگیری شده است اما به نتیجه نرسیده است.

به گفته وی جابه جایی این پارکینگ بر اساس وعده مسئولان قطعی بود اما شواهد نشان می دهد این پارکینگ رفتنی نیست.  

این ساکن شهرک امید ادامه می دهد  متاسفانه دقیقا ایستگاه اتوبوس و محل پیاده شدن مسافران و مسیر تردد عابران پل از همین فضا هست و هر روز هم وضعیت بدتر می شود.

یکی دیگر از این ساکنان این شهرک می گوید: بسته شدن این لاین سه نوع مشکل عمده را برای ساکنین و خانواده ها ایجاد کرده است،یک مشکل که با توجه به سرعت بالای خودروها در اتوبان و کند کردن سرعت ساکنین جهت ورود به شهرک که این مسئله ممکن است سبب حوادث نا گوار شود ولی چنانچه این لاین مورد استفاده باشد ما از پهنای بعد پل لشکرک وارد کند رو می شویم و خطر چندانی تهدید نمی کند.

او ادامه می دهد: مشکل  دوم خط اتوبوس است که اگر مسیر باز باشد در محیط امن تری خانم ها و بچه ها پیاده می شوند و از خطر ماشین در اتوبان در امان هستند و راحت تر هم می شود از پل عابر استفاده کرد. همچنین بسته شدن راه و مسیر دستیابی ساکنین به پارک است جهت استفاده  ورزش و تفریح و ...و امیدواریم وعده ها در خصوص ساماندهی این پارکینک محقق شود.

     

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما