شناسهٔ خبر: 28299365 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس:

برگزاری مسابقات کتابخوانی در دانشگاه آزاد واحد بوکان

مسابقه کتابخوانی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، معاون دانشجویی و فرهنگی واحد بوکان گفت: این مسابقه با دو هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان برگزار خواهد شد و پرسش‌هایی بر اساس کتاب «خاک‌های نرم کوشک» نوشته سعید عاکف طراحی شده که علاقمندان می توانند تا تاریخ 4 مهر ماه 97 جهت ثبت نام و تهیه کتاب به دفتر فرهنگی یا سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان مراجعه نمایند.

حمیدی ادامه داد:‌ «زمان برگزاری امتحان این مسابقه 10 مهر ماه 97 ساعت 10 صبح در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان برگزار می شود«.

گفتنی است؛ عاکف در این کتاب به بررسی شخصیت و مراحل زندگی سردار شهید عبدالحسین برونسی می‌پردازد.

در این کتاب خاطرات همسر و دوستان عبدالحسین برونسی نقل شده است. «خاک‌های نرم کوشک» به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها در زمینه جنگ ایران و عراق تبدیل شده ‌است. این کتاب تا اواسط سال ۱۳۹۱ به چاپ یکصد و هفتاد و پنجم و تیراژ کلی ۵۸۴۰۰۰ نسخه رسیده ‌است. در ۲۶ خرداد ۱۳۸۵، مقام معظم رهبری در سخنانی به توصیف ویژگی‌ها و تمجید از این کتاب پرداختند.

مهلت شرکت در این مسابقه کتابخوانی از 31 شهریور ماه تا 4 مهر ماه 97 اعلام شده و سؤالات این مسابقه از سوی شورای فرهنگی دانشگاه طرحی شده و قرار است به قید قرعه به 3 نفر اول جوایز ارزنده ای اهدا شود.

237 / 167

نظر شما