شناسهٔ خبر: 28299024 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

منظر شهری ایلام نیازمند دگرگونی است

به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز دوشنبه در نشست ساماندهی نمایشگاه های اتومبیل و صنوف آلاینده اظهار داشت: شهر ایلام نماد استان است و با توجه به وضعیت

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز دوشنبه در نشست ساماندهی نمایشگاه های اتومبیل و صنوف آلاینده اظهار داشت: شهر ایلام نماد استان است و با توجه به وضعیت شهری استان که مشکلات بسیاری دارد باید هر چه سریعتر دگرگون شود و تبدیل به یک شهر با منظر بسیار خوب و ترافیک مناسب شود .
وی با تأکید بر این که یکی از اساسی ترین کارهای ما ساماندهی مرکز استان است خاطر نشان کرد: ایلام به خاطر قدمت تاریخی و نقش اساسی آن در دفاع مقدس باید به یک شهر زیبا و مدرن تبدیل شود .
استاندار ایلام تاکید کرد: برای دگرگونی شهر ایلام باید در ابتدا چند کار مهم را در استان صورت داد که اولا باید جانمایی لازم برای نمایشگاه های اتومبیل و میدان میوه و تره بار و صنوف آلاینده صورت گیرد و در سریعترین زمان ممکن جا به جایی صورت گیرد .
سلیمانی دشتکی اضافه کرد: این امر باید ظرف مدت دو هفته آینده تعیین تکلیف شود و برنامه ریزی لازم در این خصوص انجام شود و کمیته ای در این خصوص تشکیل شده و جوانب مختلف آن در نظر گرفته شود.
3032/6034
انتهای پیام

نظر شما